Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa: amiksesta valmistunut lähetti kiitoskortin :D

Vierailija
08.06.2010 |

Piti siis oikein ylppärityyppiset juhlat ja lähetti vielä kiitoskortitkin :D

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On just sitä ammattiluokkaa joita ei arvosteta ennen kuin ne lopettavat tekemästä työnsä.

-Hoitsu itsekin-

Vierailija
22/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon juhlat on aina hyvä juttu =)

ja on kohteliasta lähettää kiitoskortit juhliin osallistuneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitää juhlia. Meidän suvussa pidetään paljon juhlia ja ihan siitä syystä, että on mukava tavata toisia.

Kiitoskortit on vain kohteliasta, jos vieraat ovat muistaneet lahjoilla ja kukilla.

No, mitäs voi odottaa junttikansalta..

Vierailija
24/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aina hoetaan, mutta kun alkaa kysymään tarkennuksia niin eipä niitä löydy.

Ja nyt tarkoitan ko. paikkakunnan parhaan lukion ja ammattikouluun pääsyn keskiarvon suhdetta. Moneen lukioon pääsee keskiarvolla 6, mutta monelle linjalle surmeimpaan amikseen pääsee peruskoulun päättötodistuksella, oli keskiarvo mikä tahansa. Esim. luonnonhoitotutkintoa lukemaan otetaan kuka tahansa.

Eli sähköasentaja vaadittiin 8,0 ka. Ja on muitakin aloja joissa on ka vaatimus.

Ja surkeaa tuo lähihoitajien pilkkaaminen, kuinka montaa meistäkin hoitaa jossan vanhainkodissa lähihoitaja, tai terveyskeskuksessa päädytkin lähihoitajan hoidettavaksi.

Lukion opettajana voin kertoa, että pitää paikkansa! Lukioissa on paljon opiskelijoita, joiden paikka olisi jossakin aivan muualla. Tänä päivänä ammattikoulutus on huomattavasti suuremmassa arvossa kuin "ei-mihinkään-valmistava" yo-koulutus. Valitettavaa, mutta totta. Kyllä jokainen koulusta valmistuva on juhlansa ansainnut, oli koulu ja linja mikä hyvänsä!!

Vierailija
25/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa hyvat tavat sita saa Suomessa haveta silmat paastaan.

Royhtaily, piereminen, kiroilu ja keskisormen naytto sopivat paljon paremmin keskinaiseen kanssakaymiseen.

Vierailija
26/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko edes vähän ymmärtää omaa yksinkertaisuuttasi??

Vierailija
27/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lahjan saanut. Sellaisen voi lähettää jopa synttäreiden jälkeen. Älä siis hyvä ap tukehdu kahviisi vaan luepa kultaisen käytöksen kirja.

Vierailija
28/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin töissä kuunnellut hössötystä yo-juhlien pitäjiltä, kuinka älyttömän ylettömäksi yo-tutkinnon juhliminen on mennyt.

Vierailija
29/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ap. Olet sen ansainnut.

Vierailija
30/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin töissä kuunnellut hössötystä yo-juhlien pitäjiltä, kuinka älyttömän ylettömäksi yo-tutkinnon juhliminen on mennyt.

Vierailija
31/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitaja, pietin isot juhlat. Työt alko heti seuraavana päivänä valmistumisesta. Arvokasta työtä teen. mitä lukiolaiset? jos eivät pääse kouluun, eivät saa kauhean helpolla töitäkään.. Lähihoitajaksi on kovat pääsykokeetki, ettei sinne kouluun noin vain pääse!

Vierailija
32/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku varmaan näki sut siellä juhlissa ja luuli vielä että tunnet jonkun joka on käynyt ammattikoulun!?

no mun mielestä älytöntä on ihan yhtä paljon juhlia jos on juuri ja juuri pääsyt lukion läpi.

plääh ap...

Vierailija
33/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähetin kiitoskortin tyttöni 1v juhlien jälkeen kaikkille häntä muistaneille.

Vierailija
34/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä keskiarvolla on päässyt opiskelemaan valitsemaansa opinahjoon. Kysymys on enemmänkin siitä, miten vaativia opinnot ovat.

Peruskoulusta saa kahdeksikon keskiarvon melkeinpä millainen tampio vaan, jos jaksaa kouluun ilmestyä. Jos koulussa käy säännöllisesti, mutta keskiarvo on alle tuon kasin...niin voi vain ihmetellä, missä vika on.

Yhteiset aineet (nk. yleissivistävät aineet) ammattikoulussa ovat vaatimustasoltaan suorastaan vitsi.

No joo...tästä aiheesta voisi kirjoittaa pitkään ja paljon. Toteaisin nyt tähän loppuun, että opintojen vaativuudessa on eroja.

Vierailija
35/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me lähärit, kotihoidonkin työntekijät lopetettaisiin työnteko ja ihanat mummumme pitäisi sijoittaa laitokseen.

Kyllä yhteiskunta natisisi liitoksistaan laskujen tulviessa.

Niillä rahoilla pitäisi muutamatkin valmistujaisjuhlat. Ja vielä väitetään, ettei me tehdä tuottavaa työtä. ;o)

Vierailija
36/36 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valmistuin lähäriksi aikoinaan ja pidin kyllä pienet juhlat. Sen jälkeen pääsin todella pian töihin ja töitä tein siihen asti, että jäin esikoisesta äitiyslomalle ja sitten kotihoidontuelle jolla olen vieläkin. Kohta alkaa äitiysrahakausi toisesta lapsesta.

Isäni ei muuten vaivautunut muistamaan mua valmistumiseni johdosta mitenkään. Itse olen pärjnnyt ja elänyt, ilman hänen apuaan ja tukeaan ja hyvin menee mutta menköön. =)

Sitten pikkusiskostani tuli ylioppilas. Hänelle kyllä pidettiin isot juhlat kun on sentään valkolakin saanut ja siksi fiksu! Mutta mikä on lopputulos? Tuli huono todistus ja nyt ei saa jatkokoulutuspaikkaa, töistä nyt puhumattakaan. Lorvii kotona ja homehtuu sohvalla... Elää toisten rahoilla (tai pitäisi kai sanoa että juo).

Kumpaa meistä pidät nolona ja kumpi on mielestäsi jotain saavuttanut?

Ja vaikka viestini saattaa sen kuvan antaakin, en ole siskolleni kateellinen. =) Sääliksi vähän käy kyllä, kun ei tajua mikä olisi itselleen parasta...