Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun te oletta hassujja tuon anoppivihanne kanssa.

08.06.2010 |

Mustasukkaisiako olette miehistänne aikuiset naiset? Etsimällä etsitte anopeista vikoja. Teistäkin tulee kenties joskus anoppeja. Muututteko tekin keljuiksi tyypeiksi sitten? Ei se anopiksi tulo kuulkaas muuta ihmistä ilkeäksi eivätkä kaikki anopit voi mitenkään olla hirviöitä. Miten minulle on sattunutkin ihan mukavia anoppeja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on sattunut mukavia anoppeja. Toisille ei. Ei ole kyse siitä että tämä henkilö on juuri anoppi vaan voisi olla vaikka mummo tai täti tai mikä vaan, mutta itelläni sattuu olemaan erittäin hankala juuri tämä anoppi. Turhaan aloitat keskustelua kun et kerran asiasta mitään tiedä.

Vierailija
2/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on onneksi maailman mahtavin anoppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon. Voihan toki joku yksittäinen hankala anoppi olla, mutta kun tuntuu että ihan kaikki anopit ovat suorastaan p:stä. Ei kai se niin voi olla.Kyllä siinä on miniöiden asenteestakin kyse.

Vierailija
4/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kamala anoppi niillä on vaikka aina kertomuksesta käy ilmi, ettei se anoppiparka loppujen lopuksi tehnyt mitään kovin kamalaa.

Vierailija
5/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin pistää tämän anopilta lahjaksi saamani laminoidun BMI-taulukon kiertoon. Tyttöni ovat kaikki heteroita ja ensimmäinen vävyehdokas aivan ihastuttava nuori mies.

Vierailija
6/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tykkää sinusta ja haluaa, että pysyt terveenä. Ja kyllähän sinä anoppi olet vävyllekin.

Vierailija
7/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamaan anopin ruotuun kun ei osannut käyttäytyä. Hirviö hän ei ole mutta törppö välillä :)

Vierailija
8/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittaisin mokoman lahjan Järjen Jättiläinen- kirjalla tai tapakasvatusoppaalla!

No mutta hieno ajatushan tuossa taulukossa on ollut. Anoppi tykkää sinusta ja haluaa, että pysyt terveenä. Ja kyllähän sinä anoppi olet vävyllekin.

Vierailija
9/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitellyt mielessäni hyvää tuuriani. Mulla on hyvä anoppi. Hän on alusta alkaen ottanut mut vastaan toisena tyttärenään, tarjonnut apuaan aina ja vaikka asuukin lähellä, ei ole koskaan puuttunut asioihimme. Tänäänkin anoppi riensi apuun, kun mun autoni teki tenän ja piti päästä lääkäriin.

Toivon tosiaan, että osaan olla yhtä hyvä anoppi omalle mahdolliselle miniälleni.

Mieheni kommentti anopistaan on, ettei hän koe äitiäni anoppina vaan hyvänä ystävänä.

Vierailija
10/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos äitini olisi mun anoppi, olisin eronnut miehestä jotta pääsisin siitä ihmisestä eroon.

Valitettavasti äidistä ei voi samalla tavalla "erota", pitää vaan sietää.

Vierailija
11/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huomauttelee mm painostani, mutta on onnistunut olemaan ilmeisen mukava anoppi. On tämä viimeisin anoppi huomauttanut kotimme siisteystasosta, joka ei vastaa hänen tasoaan. Mutta se nyt on vaan yksi juttu eikä tee hänestä pahaa ihmistä. Ihmisiähän anopitkin ovat. Saattavat joskus sanoa tarkoittamattaankin pahasti, mutta mitäpä noista.

Vierailija
12/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen joskus kirjoittanut anopista mutta lähinnä kun täällä rutistaan miksi ette anna lapsianne anopille hoitoon. Mun mies ei missään nimessä anna. Annatko siivekäs lapsesi hoitajille jotka tissuttelevat pienten lasten kanssa?

Jos äiti olisi elossa, hänelle voisi sanoa suoraan. Anopin kanssa on parasta olla vieraskorea ja purkaa paha mieli vaikka tänne.

Vierailija
13/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselle jolla on hyvä anoppi tai edes tyydyttävä. Omani on todella karsea. Yritin kymmenen vuotta luoda häneen sidettä, annoin mennä ohi loukkaukset ja piikittelyt, mutta sitten kyllästyin ja totesin että olkoon.

Olisin halunnut mukavan anopin jonka kanssa käydä vaikka kaffella tai kysellä lastenhoitovinkkejä, mutta ei näin käynyt. En koskaan ota häneen kuin pakollisen yhteyden ja puhun niin vähän kuin mahdollista nykyään.

Vierailija
14/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia että ihmetellä täytyy mitä niitten päässä liikkuu. Esim. kaverin anoppi, sen toimia ei pysty selittämään hyvällä sitten mitenkään. Olen kyseisen ihmisen ihan livenäkin tavannut.

Vierailija
15/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopissa on hyviäkin puolia, mutta kyllä sieltä välillä todella outoa käytöstä ja ilkeitä juttuja tulee. Ei edes välttämättä minua kohtaan, vaan ennen kaikkea poikaansa. Tästä ovat muutkin sanoneet kuin minä, esim. toinen miniä on ihan oma-aloitteisesti samaa mieltä anopin käytöksestä miestäni kohtaan.

Vierailija
16/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia että ihmetellä täytyy mitä niitten päässä liikkuu. Esim. kaverin anoppi, sen toimia ei pysty selittämään hyvällä sitten mitenkään. Olen kyseisen ihmisen ihan livenäkin tavannut.

minun kaverini ;D

Vierailija
17/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta anoppius ei automaattisesti tee kenestäkään kamalaa. Jos anoppi sanoo päivää, hän ei tarkoita sillä pahaa. Ei myöskään sillä, jos jonain päivänä unohtaa sanoa päivää. Milloin anoppi ei osallistu lastenhoitoon ja milloin taas tuppautuu liikaa hoitamaan.

Vierailija
18/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en vain pidä hänestä, mitähän hassua siinäkin on? Jos sinä olet keräillyt vain mukavia anoppeja(monikossa?) niin ilmeisesti niiden pojissa on ollut jotain vikaa, vai? En ole mustasukkainen miehestäni, anoppi vain sattuu olemaan keskimääräistä tyhmempi ja hirveä omaan napaansa tuijottaja.

Vierailija
19/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei puutu - eikä ole puuttunut aiemminkaan - meidän elämään päsmäröimällä ja on halunnut viettää aikaa meidän lapsien kanssa. Lapset rakastaa mummoaan ihan hirmu paljon. Nyt lapset on isoja ja mummu alkaa olla vanha, lapset soittelevat ja käyvät katsomassa usein. Luonteeltaan anoppi on positiivinen eikä puhu ihmisistä pahaa.

Mun kaverilla sitten oli ihan karmea anoppi! Oma poika oli lellitty ihan pilalle. Anoppi ei tykännyt, kun ilkeä miniä ei kuorinut miehelleen perunoita valmiiksi ja saattoi joskus vaatia jopa imuroimaan. Poikansa alkoholisoitui pahasti, ja sekin oli tietysti miniän vika, kun päästi miehen ryyppyreissuilleen. Ihmettelen vieläkin, miten pitkään kaverini jaksoi, ennen kuin erosi.

Hauskinta tässä on se, että nämä kaksi anoppia ovat siskoksia! Mulla kävi hyvä tuuri :)

Vierailija
20/24 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon. Voihan toki joku yksittäinen hankala anoppi olla, mutta kun tuntuu että ihan kaikki anopit ovat suorastaan p:stä. Ei kai se niin voi olla.Kyllä siinä on miniöiden asenteestakin kyse.

jos otsikossa vuodatetaan anopista, niin on aivan luonnollista, että sinne tulee muitakin vastaavia kertomuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi