J-alkuiset sisarussarjat kuuluvat tyhmien alaluokkien perheisiin
Jos perheen kaikkien lasten nimet alkaa J:llä tyyliin Jemina, Janina, Jannika, Jessika jne. niin kyllä itse ainakin pidän perhettä aika yksinkertaisena. Jotenkin tuntuu, että kaikilla taukeilla on aina noita J-alkuisia nimisarjoja, ja etenkin tuon tyylisiä "teko-nimiä". En ole varmaan ainoa, joka ajattelee näin?
Kommentit (52)
4 lasta ja kaikilla tekonimiä jotka alkavat J:llä.
Kunnon prinsessanimet ja sitten sukunimi on "Virtanen".
voinpa ne kertoakin tuskin tunnistaa kukaan. Tyttäret on Julia, Josefiina, Jasmin ja Jemina,perheen poika ihan tavis nimi Janne.Tuo Janne ainut hyvä J-nimi tuossa perheessä.
voinpa ne kertoakin tuskin tunnistaa kukaan. Tyttäret on Julia, Josefiina, Jasmin ja Jemina,perheen poika ihan tavis nimi Janne.Tuo Janne ainut hyvä J-nimi tuossa perheessä.
tosin se äiti ei käy ihan täysillä vaikka on ihmissuhdeammatissa,kait sillä on sitten "työminä"
sarjan? Ei minusta sama alkukirjain riitä! Onko Mia ja Merike muka sarja? Tai Saara ja Sofia? Mia+Milla, Merike+Merete, Saara+Sari, Sofia+Sonja olisivat sarjoja. Kyllä vaatii enemmän yhdistäviä tekijöitä! Jemmika+Jessika on vahvasti sarja, koska sama alku ja loppu. Niin!
Välillä näihin J-sarjoihin törmää ja aika usein on kouluja käymätöntä porukkaa vanhemmat. Eivät välttämättä rahattomia kuitenkaan. ja lapsia usein enemmän kuin kolme.
J-nimiä eivät ole Johanna, Justiina,Jaakko, Jenni, Jorma, Jaana vaan esim.
Jessica, Jennika, Jemina, Jannika/Jannica, Julia (ainakin J-sarjassa), Jonne, Jonny, Jimi, erityisesti Jasmin/Jasmine/Jasmiina, Jami, Jamina,
Joel, Jooa,Jonatan,Jonathan, Joela,Jesse, Joni,Jimi jne.
Jukka ja Juhani, semmoisia maalaisjuntteja, tiedättehän.
Tero
onneksi itselleni sattunut kultivoitunut nimi
Hih, ja veljesi on varmaan Turo =D
Ap ei ole kuullut sanonnasta "Ei nimi miestä pahenna jne..."
eivät ole perusjaakot, vaan nämä Jeminat ja Jasset jne.
Välillä näihin J-sarjoihin törmää ja aika usein on kouluja käymätöntä porukkaa vanhemmat. Eivät välttämättä rahattomia kuitenkaan. ja lapsia usein enemmän kuin kolme.
J-nimiä eivät ole Johanna, Justiina,Jaakko, Jenni, Jorma, Jaana vaan esim.
Jessica, Jennika, Jemina, Jannika/Jannica, Julia (ainakin J-sarjassa), Jonne, Jonny, Jimi, erityisesti Jasmin/Jasmine/Jasmiina, Jami, Jamina,
Joel, Jooa,Jonatan,Jonathan, Joela,Jesse, Joni,Jimi jne.
eikö J-nimi ole J-kirjaimella alkava nimi?:O
Meillä oli veljeni kanssa suuri vaara joutua J-sisaruksiksi, koska vlejeni on Janne Oskari, ja mä taas Jenni Aleksandra, mutta onneksi veljeäni on aina kutsuttu toisella nimellä.
NÄin selvisimme alaluokan loukusta!
jenni ja janne, yli 20 vuotta sitten
Harmi, kun on myös kivoja nimiä j:llä, kuten Joona, Joonas, Jooa, Joel, Jenni.
Jesset, Janicat ym. on niitä alemman sosiaalikuokan nimiä.
En lukenut koko ketjua, mutta pakko kommentoida, koska meillä on J-alkuinen sisarussarja. Pitää kertoa itsestämme, että
- minulla on ylempi korkeakoulututkinto
- miehelläni on lisensiaatintutkinto
- itse olen kolmennen polven akateeminen
- J-alkuiset lapsemme ovat viidennen polven helsinkiläisiä
Todettakoon, että en tiennyt J-nimien halveksittavuutta ennen kuin tulin av:lle. Kukaan ei ollut minulle aikaisemmin kertonut:-).
Mitähän sitä nyt sitten ajattelis. En kyllä koe olevani kovin ylhäistöä, mutta lapseni nimi alkaa F:llä, eli ei ole tulossa J-alkusia alkuunkaan.
Anna ja Antti ,Alina, Anniina, Aleks, Andeas, Aksel,
Ihan hauska täs on lukea mitä ajattelette minun ja siskoni Jeminan nimistä!
Pikkusen taidatte olla kateellisia kun joku on uskaltanut laittaa tällaiset nimet lapsilleen!
Ihan yhtä pöljää olis jos alkaisin väittään et kaikki Tiinat on tyhmiä=)
Janica
Meillä oli veljeni kanssa suuri vaara joutua J-sisaruksiksi, koska vlejeni on Janne Oskari, ja mä taas Jenni Aleksandra, mutta onneksi veljeäni on aina kutsuttu toisella nimellä.
NÄin selvisimme alaluokan loukusta!
Pidätkö siis hurreja alaluokkaisina?
kuulkaa nyt joku toi hätähuuto kun ihmisen mielenterveys on vaakalaudalla toisten perheiden lasten alkukirjaimien johdosta :) ha haa
meillä kun minun ja mieheni nimet alkaa J:llä ja esikoinen.. onneksi sitten kaikkien kauhuksi tosikoinen sai nimekseen muulla alkavan, huh!
Äitini veljien nimet alkoivat J:llä! Nyt ymmärrän miksi olen näin surkea ja epäonnistunut yksilö.
Suvun syytähän se on. :(