Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras keino sheivata bikiniraja???

Vierailija
09.07.2005 |

juu elikäs teidän kokemuskia kaivataan.

mikä on paras ja siistein konsti???

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kulemma käynytkin miesgynellä

Vierailija
42/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ja miks mä vastailen;)?)

29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty myöntämään että olet ollut miesgynellä puoliposlarilla ja saanut kiksejä vaikka kumminkin annat ymmärtää niin käyneen... Sitä vaan

Vierailija
44/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

29

Vierailija
45/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorempiakin löytyy. Se mies tais syttyy

Vierailija
46/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

29

Vierailija
47/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kannattaa (jos on pitempiä) karvat lyhentää saksilla n. sentin pituiseksi. Kyllä siellä riisutaan pikkuhousut, mutta kauneushoitolasta saa sellaisen kertakäyttöisen suojan (jos haluaa) alapään suojaksi.

Maksaa n. 50 euroo paikasta riippuen. Kotiin saa viemiseksi jälkihoitoainetta. Ja tosta gynellä käymisestä: ei ne lekurit siintä mitään sano, olen ollut ilman karvoja varmaan viimiset 6-7 kertaa. Sisältäen vuositarkkarit ja kierukka-asiat.

Vierailija
48/52 |
10.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso hakukoneelta " beauty corner" suomenkielisiä sivuja. Sieltä löytyy brassivahaus ohjeita sekä hintoja. Olen käynyt useita kertoja Hesan Runeberginkadulla hoitolassa. Osaavat homman.

Vierailija
49/52 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/52 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäänpäin kasvavat karvat, tuli välillä ihan järkkyjä paukamia, joissa mätää sisällä, kun karva jäi jumiin. Nyt olen siirtynyt takaisin ajeluun...gilleten mach kolmonen on paras...mutta kyllä niitä näppyjä tahtoo tulla, tosin parempi se kun nuo paukamat :(. Ja siinä vahauksesa oli seki huono puoli, että piti odottaa että sänki on tietyn mittanen että voi ajaa, ja ei ne karvatkaan pysyneet poissa kovinkaan kauan, ehkä viikon puolitoista....teinköhän jotain väärin?

Vierailija
51/52 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siistein tulos eikä ole vaaraa että karvatupet tulehtuvat tai karvat ala kasvaa sisäänpäin. Hitsin tuskallinen ja vaivalloinen tapa tosin johon ei ainakaan pienten lasten äideillä ole varmaan aikaa. Ja jos vaikka joskus olisikin omaa aikaa niin moni ei varmaan viitsi uhrata sitä alapääkarvojen nyppimiseen ;-) Raakel Liekki tuon vihjeen joskus antoi ja toimii.

Vahaus on toinen hyvä tapa, sekin tosin tuskallinen.

Vierailija
52/52 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako gynelle mennä sitten alapää posliinina?

Tietenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän