Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

np-ultrassa sukupuoli muka jo näkyi

Vierailija
08.06.2010 |

Kävin viikolla 12+2 niskapoimu-ultrassa (vai miksi sitä sanotaan) ja lääkäri sanoi että n. 70% poika olisi tulossa. Itse vähän epäilen, ei kai noilla viikoilla vielä voi nähdä sukupuolta? Onko muut saaneet arviota sukupuolesta noilla viikoilla vai oliko lääkäri ihan höperö? Nyt sitten odottelen rakenne-ultraan asti varmistusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikolla 12+2 niskapoimu-ultrassa (vai miksi sitä sanotaan) ja lääkäri sanoi että n. 70% poika olisi tulossa.

Toivottavasti on viimeistää syntyessään 100 % jompaa kumpaa :D

Aika epävarmahan tuo oli lääkärinkin mielessä, arvaamalla olisi 50 % todennäköisyys. Mutta Kyllä kokemut ultraaja voi nähdä merkkejä, jotka viittaavat, erityisesti poika on helpompi bongata, jos sattuu sopiva kulma. Varmuutta ei tietysti ole.

Vierailija
2/4 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta, että pippeli vilahti. Tai ensin itse siitä sanoin ja kätilö naurahti, että hänestä myös. Kuopuksen yhdessä ultrakuvassa näyttää ihan tytöltä tuo alapään alue ja tyttö tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakenneultrassa näkyi jo selvä tyttö

Vierailija
4/4 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

np-ultran jälkeen ultrannut lääkäri sanoi" No, näistä tytöistähän yleensä olo on pahempi". Olin valittanut pahoinvointisuutta, joka kahta edell. kertaa hurjempaa ja itse epäilin siksi kaksosia, joita ei kyllä löytynyt... esikoinen oli poika ja toinen tyttö, eikä kummastakaan pahoinvointia.

Kolmas oli tyttö, niin muuten neljäskin, josta ei niin pahoinvoiva ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi