Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetetyt lapset nirsoilevat vähemmän

Vierailija
08.06.2010 |

ruuan kanssa kuin korvikevauvat. Tämä luki Duodecimissa.

Johtunee siitä, että vauvat tottuvat erilaisiin makuihin äidinmaidon kautta.

k

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat ovat mieltyneet ruohon syöntiin.

Mun imetetyt lapset ovat erilaisia ruokamieltymystensä suhteen. Toinen on nirso, toinen vähemmän. Joten meillä ei pidä paikkaansa. Korvikevauvamme syö lähes kaikkea.

Vierailija
2/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kolme suht. pitkään imetettyä lasta, joista kaksi on todella nirsoja!!! ja yksi syö käytännössä mitä vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo voi pitää paikkansa suuremmassa mittakaavassa, mutta ei se tietenkään tarkoita että kaikki korviketta syöneet ovat nirsoja ja imetetyt kaikkiruokaisia.

Meillä on kyllä kaikkiruokainen imetetty lapsi, jos pilttisoseita ei lasketa, niitä ei suostunut syömään (en olisi itsekään syönyt niitä).

Vierailija
4/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäjäkin on nirso, niin mitenkäs ne lapset tottuu erilaisiin makuihin?

Vierailija
5/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on imetetty. Muut enemmän tai vähemmän pullolapsia. Eli enpäs allekirjoita väitettä! Päinvastoin pullovauvat saavat aiemmin myös lisäruokaa joten jo vauvasta saavat "oikeita" makuja pelkän maidon sijaan.

Vierailija
6/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa alottaa...

Vierailija
7/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten varmasti pitää paikkansa. Yksilölle voi käydä kuinka vaan tietysti.

Ap

Vierailija
8/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutteli-lapsemme on todella ennakkoluuloton, maistaa ihan mitä vaan eteen kannetaan. 10 kk täysimetetty sisarensa on aikoamoinen nirsoilija.

Vierailija
9/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärretä tällaisia seikkoja. Täällä uskotaan vain siihen, miten asia on mennyt omassa perheessä tai suvussa.

joten varmasti pitää paikkansa. Yksilölle voi käydä kuinka vaan tietysti.

Ap

Vierailija
10/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imetin molempia lapsia vuoden päivät. Olen itse todella tulisen ruoan ystävä. Syön chiliä ja tuoretta inkivääriä. Pyydän Suomen entinisissä ravintoloissa aina tulista ruokaa - ja saan vain keskinkertaista. (Intiassa en voi pyytää tulista ruokaa...

Anyway: minun molemmat lapset syövät kaikkea mahdollista. Jo 4-vuotiana söivät hot salsaa. Nyt 9 v ja 7 v kilpailevat, kumpi uskaltaa syödä isomman palaa raakaa valkosipuia. Jalapeno-purkki menee lounaalla tyhjäksi. Jne.

Olen aina ihmetellyt, miksi jonkun lapsi nirsoilee. Meillä kun ei kukaan ole nirsoillut. Ehkä selitys löytyykin imettämisestä asti?