Julkkis / Julkkiksen puoliso!
Nyt on elämäsi tilaisuus! ;) Kerro nimettömänä tässä nyt elämästäsi. Miten normaalia / epänormaalia elämää perheessänne eletään. Onko päivärytmi normaali vai vinksallaan taiteilijan erikoisen (?) päivärytmin vuoksi? Elättekö aivan normaalia päivärytmiä ja elämää?
Käyttekö kylässä toisilla julkkisperheillä vai onko joukossa myös ns. tavisperheitä?
Mites seksuaalielämä, kuvitteletko että se on ihan keskivertoa vai köyhempää kuin muilla vai kenties parempaa kuin muilla?
Pelkäätkö (julkkis) puolisosi pettävän Sinua / pelkäätkö että itse sorrut pettämään lukuisten houkutusten saattelemana?
Kommentit (6)
Mun mies esiintyy ohjelmassa jota seuraa n. 40 000 ihmistä ja on usein telkkarissa ja radiossa, välillä lehdissäkin. Ei kyllä saa fanipostia eikä kukaan kadulla moikkaile eli ei varmaan täytä julkkiksen tuntomerkkejä, onneksi ;)
päivärytmi ihan normaali, tänään ollaan herätty kahdeksalta :D
Ja tottakai on tavistuttuja, tietenkin, vanhat luokkakaverit, harrastuksista tulleet kaverit, naapurit, työkaverit yms.
Seksielämä on ihan keskivertoa.
En pelkää pettämistä, luotan mieheeni.
T: kansainvälisesti tunnetun muusikon vaimo, mies muuten käy ihan normaalissa päivätöissä. ;)
Tosi harva elää oikeasti vaan sillä musiikilla. Esim. äitini koulussa oli yhdesäs vaiheessa vaksina yhden suositun bändin jäsen, oppilaat olivat tietty innoissaan ;)
T: kansainvälisesti tunnetun muusikon vaimo, mies muuten käy ihan normaalissa päivätöissä. ;)
kaippa minun mieheni on sitten julkkis. Tosin tekee vain työtään, mutta se sitä julkisuuttakin sitten näköjään tuo. Joo käymme kyllä kylässä muilla "julkkisperheillä" eli joukkue tovereilla. mieheni on siis jääkiekkoilija. Itse olen tällää hetkellä suomessa mies on vielä rapakon takana. Kyllä ystävä piiriimme kuuluu muitakin kuin julkkisperheita. Seksielämämme on omasta mielestäni hyvää. Joskus nuorempana silloin kun mies alkoi julkisuudessa olla niin pelkäsin etrtä pettää, mutta se pelko on mennyt jo ohi. Ollaan oltu siis ihan pennuista saakka yhdessä ja vanhempamme ovat perhe tuttuja.
elämästä noin muuten että ei se nyt niin hohdokasta ole. mies on paljon poissa kotoa ja yleensä aamusta iltaan. rahasta ei ole pulaa, mutta ei se sitä yhteistä aikaa korvaa. paljon pääsee matkustelemaan yms. kesät sitten ollaan suomessa ja vietetään laatuaikaa ja nähdään sukulaisia.
monet tuntuvat tosin kuvittelevan jotain ihan muuta niin piti varmuudenvuoksi mainita. :)
T: 4
Tosi harva elää oikeasti vaan sillä musiikilla. Esim. äitini koulussa oli yhdesäs vaiheessa vaksina yhden suositun bändin jäsen, oppilaat olivat tietty innoissaan ;)
rahahuolet välillä vaivaa, eikä se niin hauskaa ole, kun ihmiset tuijottaa teitä kadulla tai mäkillä, kun viet kersojasi burgerille. Kaupassa käydään eikä piikoja ja renkejä ole.
Ja paskalla käydään kuten muutkin, ja naidaan kuten muutkin. Sinne baariin mennään harvoin, kun ei siellä kuule toisten puhetta - ja näillä miehillä se keskustelu koskee aina yhtä aihetta: urheilua. Yleisin tyyli juhlia on siis tuoda viinat, videot, tarjoilut ja tikkakisat jonkun pihalle, ja alkaa pohtia treeniohjelmaa ja muistella ennätyksiä...