Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako buranaa syödä kun imettää?

Vierailija
08.06.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoi, että jatkossakin huoletta voin ottaa burana 400, jos tarve vaatii. Burana on ainoa kunnon tulehduskipulääke ja sitä voi syödä vaikka imettää.

Vierailija
2/5 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle annettii sitä sairaalassa synnytyksen jälkeen 3 kertaa päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan väärä paikka kysyä asiaa! Soita neuvolaan ja kysy mitä särkylääkkeitä suosittelevat käytettävän. Itse lopetin niiden sairaalan lääkkeiden käytön aika nopeasti (paria erilaista söin vuorotellen sairaalassa). Panadol on turvallisempi, mutta sehän ei kaikkiin kipuihin auta, siksi on parempi varmistaa mitkä muut ovat vähiten haitallisia ja nämä pitäisi olla neuvolalääkärilläkin tiedossa.

Vierailija
4/5 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin pitkään reumakipuihin

Vierailija
5/5 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ibuprofeeni erittyy äidinmaitoon vain merkityksettömän pieninä annoksina, joten sitä voidaan käyttää tarvittaessa imetyksen aikana."

http://www.burana.fi/

Se, että kaikki soittavat neuvolaan, on pois niiltä, joille ei asianmukaista ja virallista ohjausta löydy esimerkiksi kyseessä olevan lääkkeen verkkosivuilta, kuten tässä tapauksessa. Jos on erityistä syytä, sitten soitto neuvolaan.

on ihan väärä paikka kysyä asiaa! Soita neuvolaan ja kysy mitä särkylääkkeitä suosittelevat käytettävän. Itse lopetin niiden sairaalan lääkkeiden käytön aika nopeasti (paria erilaista söin vuorotellen sairaalassa). Panadol on turvallisempi, mutta sehän ei kaikkiin kipuihin auta, siksi on parempi varmistaa mitkä muut ovat vähiten haitallisia ja nämä pitäisi olla neuvolalääkärilläkin tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi