Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana koululaisten kesäloma!!!

Vierailija
08.06.2010 |

Ei tarvii itse seistä taaperon seurana pihalla kun 9v isoveli haluaa hoitaa =D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v. ruikuttaa kun ei ole tekemistä. Mä en vauvan kanssa jaksa olla kokoajan liike kannalla. Olispa tuo vauva taapero ni vois laittaa yhdessä ulos.

Vierailija
2/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v. ruikuttaa kun ei ole tekemistä. Mä en vauvan kanssa jaksa olla kokoajan liike kannalla. Olispa tuo vauva taapero ni vois laittaa yhdessä ulos.

meillä ei koululaisilla ole tekemisen puutetta, koko ajan jotain projektia päällä. Kavereita menee ja tulee, ollaan kaverilla, puistossa, pihalla, luetaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei koululaisilla ole tekemisen puutetta, koko ajan jotain projektia päällä. Kavereita menee ja tulee, ollaan kaverilla, puistossa, pihalla, luetaan jne.

kun et osaa ajatella ja tajuta, ettei kaikilla ole kavereita, eikä ainakaan lähellä.

Vierailija
4/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan tutkituttaa. Kiitos kun vihjaisit asiasta :)

Vierailija
5/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et osaa ajatella ja tajuta, ettei kaikilla ole kavereita, eikä ainakaan lähellä.

Kyllä tuo 9v osaa olla ihan yksinkin pihalla, menee pyöräilemään tai metsään muuten vaan. Askartelee sadepäivinä kaikenlaista jne.

Vierailija
6/6 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9- ja 8-vuotiaat ovat tämän viikon kotona kahdestaan ja kaaos sen mukainen...

Eivät he siis mitään tuhoa tee, mutta tekeville sattuu: maitopurkit jää pöydälle välipalalla, leikit jää levälleen kun lähdetäänkin kaverin kanssa pihalle, vaatteet vaihtuu noin neljä kertaa päivän aikana jne.

Onneksi ensi viikolla alkavat leirit pyöriä ja kotikin pysyy taas siistinä. Lapset kyllä nauttivat tästä viikosta selvästi ja kun tullaan miehen kanssa lounaalle kotiin, niin kauhea poru: "eeiiii, miks te tulitte häiritsemään??!!".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä