Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua muutta minun (parempaan) asuntoon?

Vierailija
08.06.2010 |

Molemmilla on omistusasunnot, minulla isompi ja parempi, paremmalla paikalla. Olisin valmis jakamaan oman asuntoni, vaikka se tarkoittaisikin että joudun luopumaan kaappitilasta ja tinkimään sisustuksesta. Tämä on minulle unelma-asunto. En voi käsittää miksi mies ei halua muuttaa luokseni? Minä olisin tervetullut hänen kämppäänsä, mutta minulle se on aivan mahdoton ajatus. Ankea, ruma asunto kaukana lähiössä, huonolla asuinalueella. Onko miehellä joku alemmuuskompleksi? Vai ahdistaako ajatus siitä että jos hän muuttaa mun luo, hänellä ei ole "mitään omaa"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä yhtään mitään muuta kuin sen miehen. Että hänellä on tässä valmis paketti, koti ja irtaimistot ja kaikki. Ja miehelle on sitten annettu ymmärtää, että ota tää kaikki tai ei mitään.

Miehen surkea asunto ja sen rojut ei ap:tä kiinnosta. Sillä eihän ne voi olla tärkeitä, kun ne ei oo ap:n, ja kun ap:llä on kaikki muutenkin parempaa.

Sä et taida jättää miehelle mitään roolia teidän elämässä. Mies on vain kiva koriste sun kivaan kämppään.

Tämä kuulostaa ihan hassulta noin kirjoitettuna! Mutta näin taidan ihan oikeasti ajatella! Minulla on valmis paketti, eikä miehen rojut tekisi siitä yhtään parempaa. Eikö se ole vain hyvä asia että haluan vain miehen, enkä odota mitään materiaalista hyötyä? "Sä et taida jättää miehelle mitään roolia teidän elämässä" - tuo kyllä kolahtaa, ja voi pitää paikkansa että mieskään ei oikein tiedä mikä on hänen roolinsa. Miten tässä asuntoasiassa miehen roolille sitten voisi jättää tilaa?

Vierailija
22/25 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasaatte sen yhdessä ja molempien tavaroille on tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yhtäkkiä kaikki steroiden ja kotiteatterilaitteiden kaiuttimet ovat

a) rumia

b) liian isoja

c) väärässä paikassa

d) johdot liikaa esillä

Joten jos mies on viisas ja haluaa välttää äänentoistossaan hellasärön, niin ei muuta.

Tero

Vierailija
24/25 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisen kodin ostaminen heti epäilyttää, sopikaa "koeajasta" eli ies muuttaa luoksesi vaikka puoleksi vuodeksi ja laittaa oman asuntonsa vuokralle. Määräajan jälkeen, jos kaikki on sujunut hyvin, myytte molemmat asunnot ja ostatte yhteisen.

Ja yhteen muutettaessa sovitte, mitä tavaroita säilytetään ja mitä ei. Kumpikin joustaa! Ja huonekaluja voi laittaa väliaikaissäilöönkin, jos luopumisen tuska on suuri :) Kokemusta on, ja järjestely toimi hyvin.

Vierailija
25/25 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutatte yhteiseen kotiin. Siihen asti pidätte kumpikin oman kotinne.

Toki jos otat uuden asenteen, niin voihan sekin onnistua, että muutatte yhteen sun kämppään. Mutta sitä ennen sun pitää selvittää mitkä tavarat on miehelle tärkeitä, mitkä se ehdottomasti haluaa mukaan. Ja itelles sun pitää selvittää mitkä tavarat on sulle tärkeitä, mitkä ehdottomasti haluat säästää. Ja sit sä teet kämppääs tilaa niille miehen tärkeille tavaroille heivaamalla sun vähemmän tärkeistä jotain pois.

Jotenkin noin mieskin saa tilaa sun kämpässä ja kokee sitten, että hänelle on tilaa myös sun elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän