Laihdutus ja kasvojen kaventuminen
Huomasin valokuvista, että minulla on kasvoissa ylimääräistä... no, läskiä. Laihdutan kyllä tässä parhaillaan, mutta kaipaisin kokemuksia. Kuinka paljon olette joutuneet laihduttamaan, ennenkuin se on näkynyt kasvoissa?
Kommentit (10)
kamalasti nimenomaan kasvoista, mutta ei muualta. Paljonkohan hän lihoi? :) ap
että mun kaksoisleuan alku katosi laihtumisen myötä. Voi luoja, sen havaitsemiseta tää laihdutus oikeastaan alkoikin.
Paras ystäväni laihdutti toistakymmentä kiloa. Hän aloitti laihduttamisen sairaaladieetillä ja kylläpä kasvoista näkyi jo kahden viikon päästä, että kiloja oli tippunut.
Mitä tahansa tiputetut kilot sitten olivatkin.
vaatteet alkoivat tuntua löysemmiltä :)
seuraavaksi menee vähäisetkin rinnat ja ongelmakohdat ovatkin työn takana. Oikeasti sekin on tympeää, kun näyttää kasvoista niin laihalta, että se melkein vanhentaa.
tosi kaunis kasvojen luusto (korkeat poskipäät jne) silloin kun olen hoikassa kunnossa. Nyt se ei pääse ollenkaan esiin. ap
Tällä hetkellä painoa on 56 kg (pituus 160 cm) ja näytän aivan LÄSKILTÄ. Siis kasvoista. Kun olen taas normaalipainossani, joka on 53 kg, kasvot on normaalit. Se on jotenkin järkyttävää, kun kasvoihin, leukaan ja poskiin tulee ihan ensimmäisenä. Mutta toisaalta, vatsamakkarat eivät pääse valloilleen, kun juuri tuo kasvojen lihominen saa itseni aina skarppaamaan ajoissa.
Mulla ainakin kaksoisleuka vaikka olen normaalipainoinen. 155cm / 50kg :(((
Leikkaukseen kait mentävä.
Joillain näkyy melkein ensimmäisenä naamassa laihtuminen. Tunnen yhden ihmisen joka on laihduttanut ainakin 15 kiloa mutta kasvoista on aika lailla samanlainen kuin ennenkin.