Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kaunis nainen vastaa kysymyksiinne :)

Vierailija
22.06.2005 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua, ap.

Vierailija
62/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateus kommentilla takaisin. Etkö pysty tai kykene paremmin perustelemaan itseäsi?

Olet vähän kuin uskis jota vastaan hyökätään, ne piiloutuu aina raamatun taakse sen paremmin perustelematta.

Kateellinen olisin ÄLYKKÄÄLLE ihmiselle, sulle en ole ;DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kateelliset täällä panettelee! Mitä väärää siinä on jos sanoo olevansa kaunis? Saako täällä vain ruikuttaa kuinka on surkee, ruma ja läski....

Minua ainakin ois kiinnostanut millaista oikeesti kauniin naisen elämä on... mutta ei täällä mitään järkevää voi keskustella!

Vierailija
64/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä ole kuvaa näkynyt.

Vierailija
65/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy vaan multa mitä haluat :)

En kommentoi enää noille reppanoille :)

T:ap

Vierailija
66/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tulit sitten kuitenkin julistamaan??

Vierailija
67/70 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin todella kaunis. Nytkin olen muuten tyytyväinen itseeni, mutta viisi kiloa raskaudesta voisin kyllä tiputtaa. Ennen pysyi painokin ihan itsestään missilukemissa. Ihanaa ettei tarvitse tekeytyä rumemmaksi kuin onkaan. Ennen olin ujo. Nykyisin on mukavaa häikäistä. Todellakin kauneudesta voi nauttiakin. Se on lahja siinä missä muutkin kuten älykkyys, urheilullisuus... Minusta on parempi häikäistä mahdollisimman harvaa miestä, mutta kun sen tekee, niin tekee sitten tosissaan. Itse olen ollut kahden kanssa naimisissa, joista toinen suhde jatkuu edelleen.

Vierailija
68/70 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lähestyneet minua niin, että se olisi häirinnyt mitenkään. No, tietty jossain etelän lomakohteissa, joo, mutta eikös ne siellä vislaa kaikille blondeille turisteille? Joten minun ongelmani ei ollut se, että miehet kauheasti kuolasivat perääni, tai jos sen tekivät, niin en kyllä huomannut. Eikä naiset olleet kateellisia, päinvastoin, minulla on hyviä naispuolisia kavereita paljon.

Vierailija
69/70 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään tennarit, farkut ja toppaliivi juostessani hiukset ponnarilla ympäri kartsaa. Ketä kiinnostaa mille näytät? Mene hyvä ihmnen ulos noin kauniilla säällä.

Vierailija
70/70 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi olevansa onnekas kun on niin kaunis ja sit kuitenkin kauneudesta on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä... Onnekas silti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi