Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kaunis nainen vastaa kysymyksiinne :)

Vierailija
22.06.2005 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupinsa kullakin. Minä olen se oikea ap ja viimeisen kerran... EN OLE PROVO. Onko sun todella noin vaikea uskoa, että on olemassa todella kauniita naisia?

Vierailija
22/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: edelleen se oikea AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... enkä minä ehtinyt kysyä mitään........

Vierailija
24/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki jatkaa tätä ketjua. Esittäkää nyt tälle provon jatkajalle kysymyksiä. Ei kai se haittaa, kuka tätä provoa tästedes jatkaa.

Eli: kyssäreitä, kyssäreitä kauniille, todella kauniille naiselle...

Ap, joka aloitti provon

P.s. En edes tiedä, kuinka monta meitä täällä on...hehheh.

Vierailija
25/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muustakin syystä kuin esim. kateudesta. Minua henkilökohtaisesti ärsyttävät itseään täynnä olevat, omaa etuaan tavoittelevat ihmiset sekä lörpöt ja yksinkertaiset ihmiset. Tunnustan, että sanon tämmöisistä ihmisistä usein rumasti heidän selkänsä takana. Voin olla huono ihminen tässä asiassa, mutta kateellinen en ole - edes kauniille ihmisille.

Vierailija
26/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, vaikka provo onkin.

Vierailija
27/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vaihtaisitko kauneuden todelliseen älykkyyteen?

Vierailija
28/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös muuntautumiskykyinen, minkä vuoksi minua on mallitoimistoihin kosiskeltukin. Eli voin olla klassinen kaunotar, persoonallinen malli jne.

ap

Vierailija
29/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se nytkin jo on täydellinen.

ap

Vierailija
30/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä, jos sitä pitää täältä hakea. Voi hyvä isä. Onhan sitä maailma kauniita ihmisiä täynnä. Itsekin saan aina kuulla olevani kaunis jos johonkin ravintolaan menen ja mallitoimistoon on minuakin pyydetty kadulla useaan kertaan ja olen jopa niihin lähtenyt ( siis 15 v sitten). Eipä tulis mieleenkään julistaa omaa kauneuttaan tai ajatella koko asiaa. Harva yli 25-v on mikään huomiotaherättävän kaunis arkisin, ellei sitten pynttää koko ajan. Pikkusievyys on asia erikseen. Kyllähän niitä " muka kauniita" tusinablondeja pyörii tuolla 13 tusinassa.

Vierailija
31/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se nähtiin että KUNNON KATEUS on voimissaan....

Se ei taida loppua Suomen maasta koskaan....

Vierailija
32/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko 75 c tai siitä ylöspäin ja eivät riipu.Pieni takamus, suuret silmät (ei mulko) kauniit piirteet ilman meikkiäkin???

Vierailija
33/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikokoni on 70D. olen siis hoikka, mutta muodokas. Äh. Tuntui tosi typerältä kirjoittaa tuo. Nyt haukkujat saavat taas vettä myllyynsä. :-( Selluliittiä minulla ei ole, ei raskausarpia, eikä mikään kohta minussa roiku, vaikka siis kolmen lapsen äiti olenkin.

Joku epäili, etten olisi saanut tarpeeksi huomiota miehiltä... Ikävä tuottaa pettymys, mutta sitä olen saanut ihan kiusaksi asti. Olen tällä hetkellä yh, mutta valinnanvaraa ihailijoista ja kumppaneiksi hinkuvista löytyy! :-) Taidan olla aika nirso.

T: Se oikea ap

Vierailija
34/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Mies 30v

Vierailija
35/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.... mä arvasin, että täältäkin löytyy heti ihailijoita... :-)

*punastuu* AP

Vierailija
36/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli sairaalloisen mustasukkainen minusta, eikä liitto muutenkaan toiminut. AP

Vierailija
37/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Minustakin tuntuu, että hyvä ulkonäkö on ollut enempi taakka varsinkin nuorena. Minun kimpussani olivat sekä miehet, että naiset siis lesbot.

Olen kokenut paljon kateutta ja mielestäni myös miehet ovat kauniille kateellisia.

Minulle oli helpotus kun vanhenin ja ahdistelijat alkoivat vähetä. Nykyisin saan olla ihailijoista kutakuinkin rauhassa. Minuakin vaivasi ujous ja ihailijatkin lähinnä ahdistivat.

Toisaalta tuntui, että miehet eivät oikeastaan halua sitoutua kauniiseen naiseen haluavat vain panna. Vaimoiksi haetaan niitä tavallisia.

Ja olen ollut mallina ja olen lähinnä missi ja mallityyppiä.

Vierailija
38/70 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kauniin naisen rusketus jaksaa???

Tarviitko aurinkorasvan levittäjää.... :)

T: Mies30

Vierailija
39/70 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: nostaja

Vierailija
40/70 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on kauneus tallella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän