Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kaunis nainen vastaa kysymyksiinne :)

Vierailija
22.06.2005 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee sinusta todella kauniin?

Vierailija
42/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina sanottu kauniiksi. Ihan pienestä lähtien. Olen ns. Perinteisen kaunis. Miehet kääntyvät kadulla katsomaan perääni, joskus jopa suu auki :)

Minua on kaksi kertaa pyydetty mallitoimiston listoille (en ole lähtenyt koska en koe sitä mielekkääksi)

Pidän myöskin itseäni kauniina. En kuitenkaan ole itserakas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä on ollut aina enemmän haittaa kuin hyötyä. Olen ujo ja en pidä katseista mitä saan jatkuvasti. Potilaat saattavat ahdoistella, kuulen rivoja vitsejä hoitajan ammatistani. Minulle tämä on ollut enemmänkin rasite. en silti halua valittaa koska olen onnekas.

Vierailija
44/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka netissä voi kasvottomana edes hetken olla " kaunis" . Suotakoon se sulle.

Vierailija
45/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei silti tulisi mieleenikään tulla siitä nettiin julistamaan. APUA!

Vierailija
46/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olet onnellinen vaikket olekaan yhtä kaunis kuin minä! Ei kauneus ole tae onnesta.

Tsemppiä sinulle :)

T:ap

Vierailija
47/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Uljas Jorma

Vierailija
48/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-oletko posliini?

-tissikoko?

Vierailija
49/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskon että olet onnellinen vaikket olekaan yhtä kaunis kuin minä! Ei kauneus ole tae onnesta.

Tsemppiä sinulle :)

Vierailija
50/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sulla huono itsetunto ap?

Vierailija
51/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kauneus ja järki ei viihdy samassa päässä"

Se kertoo niiiiiin paljon sen sanojasta.

Vierailija
52/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole provo enkä ole tyhmä. Onko sinulla jotain perusteluja miksi haukut minua tyhmäksi? Ihan normaali älykkyysosamäärä mulla on ja muutenkin olen ihan fiksu. Olen jopa ylioppilas moitteettomin paperein.

Voi sinua pientä :(

Vierailija
53/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörinyt täällä kauan ja ajattelin, että moni varmaan haluaisi kysyä jotain sellaiselta kuin minä. Kun aika monella teistä vaikuttaa olevan pulmia oman itsensä kanssa :(

Mutta en sanoisi että mulla on huono itsetunto. Liika huomio on kyllä tehnyt minusta aran enkä luota ihmisiin.

Vierailija
54/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole provo enkä ole tyhmä. Onko sinulla jotain perusteluja miksi haukut minua tyhmäksi? Ihan normaali älykkyysosamäärä mulla on ja muutenkin olen ihan fiksu. Olen jopa ylioppilas moitteettomin paperein.

Voi sinua pientä :(

Vierailija
55/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen pyörinyt täällä kauan ja ajattelin, että moni varmaan haluaisi kysyä jotain sellaiselta kuin minä. Kun aika monella teistä vaikuttaa olevan pulmia oman itsensä kanssa :(

Vierailija
56/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-dddddddddddddddddddddddddd

Vierailija
57/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko kuvasi tälle palstalle, niin voidaan sitten itse siitä todeta, että olet VARMASTI kaunis. Voidaan sitten rypeä itsesäälissä loppupäivän ja syödä suruumme, jotta näyttäisimme vielä karmeammalta sinun rinnallasi.

Vierailija
58/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla vähän särmää, tai jokin erikoinen kasvojenpiirre, siitä voisin olla kade!

Vierailija
59/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teillä on pulmia itsenne kanssa. Kauhean kateellisia ja katkeria naisia. Säälin teitä!

TE olette tragikoomisia, olen todella, todella surullinen puolestanne. Varmasti voisitte nauttia elämästänne vaikkette olekaan kauniita, kunhan vain annatte siihen mahdollisuuden. Eläkää elämäänne vapaana katkeruudesta! Olette paljon onnellisempia.

Vierailija
60/70 |
22.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaksi viimeistä viestiä kyllä paljastivat sinuta auttamatta provoksi. Vinkki seuraavalle yritykselle: Älä vedä yli. Onnea valitsemallasi provoilun vaikealla tiellä! ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän