Todella kaunis nainen vastaa kysymyksiinne :)
Kommentit (70)
Minua on aina sanottu kauniiksi. Ihan pienestä lähtien. Olen ns. Perinteisen kaunis. Miehet kääntyvät kadulla katsomaan perääni, joskus jopa suu auki :)
Minua on kaksi kertaa pyydetty mallitoimiston listoille (en ole lähtenyt koska en koe sitä mielekkääksi)
Pidän myöskin itseäni kauniina. En kuitenkaan ole itserakas :)
Ulkonäöstä on ollut aina enemmän haittaa kuin hyötyä. Olen ujo ja en pidä katseista mitä saan jatkuvasti. Potilaat saattavat ahdoistella, kuulen rivoja vitsejä hoitajan ammatistani. Minulle tämä on ollut enemmänkin rasite. en silti halua valittaa koska olen onnekas.
joka netissä voi kasvottomana edes hetken olla " kaunis" . Suotakoon se sulle.
mutta ei silti tulisi mieleenikään tulla siitä nettiin julistamaan. APUA!
Uskon että olet onnellinen vaikket olekaan yhtä kaunis kuin minä! Ei kauneus ole tae onnesta.
Tsemppiä sinulle :)
T:ap
Vierailija:
Uskon että olet onnellinen vaikket olekaan yhtä kaunis kuin minä! Ei kauneus ole tae onnesta.
Tsemppiä sinulle :)T:ap
Vai onko sulla huono itsetunto ap?
" Kauneus ja järki ei viihdy samassa päässä"
Se kertoo niiiiiin paljon sen sanojasta.
ei ole provo enkä ole tyhmä. Onko sinulla jotain perusteluja miksi haukut minua tyhmäksi? Ihan normaali älykkyysosamäärä mulla on ja muutenkin olen ihan fiksu. Olen jopa ylioppilas moitteettomin paperein.
Voi sinua pientä :(
Olen pyörinyt täällä kauan ja ajattelin, että moni varmaan haluaisi kysyä jotain sellaiselta kuin minä. Kun aika monella teistä vaikuttaa olevan pulmia oman itsensä kanssa :(
Mutta en sanoisi että mulla on huono itsetunto. Liika huomio on kyllä tehnyt minusta aran enkä luota ihmisiin.
Vierailija:
ei ole provo enkä ole tyhmä. Onko sinulla jotain perusteluja miksi haukut minua tyhmäksi? Ihan normaali älykkyysosamäärä mulla on ja muutenkin olen ihan fiksu. Olen jopa ylioppilas moitteettomin paperein.
Voi sinua pientä :(
Vierailija:
Olen pyörinyt täällä kauan ja ajattelin, että moni varmaan haluaisi kysyä jotain sellaiselta kuin minä. Kun aika monella teistä vaikuttaa olevan pulmia oman itsensä kanssa :(
Laitatko kuvasi tälle palstalle, niin voidaan sitten itse siitä todeta, että olet VARMASTI kaunis. Voidaan sitten rypeä itsesäälissä loppupäivän ja syödä suruumme, jotta näyttäisimme vielä karmeammalta sinun rinnallasi.
pitää olla vähän särmää, tai jokin erikoinen kasvojenpiirre, siitä voisin olla kade!
Todellakin teillä on pulmia itsenne kanssa. Kauhean kateellisia ja katkeria naisia. Säälin teitä!
TE olette tragikoomisia, olen todella, todella surullinen puolestanne. Varmasti voisitte nauttia elämästänne vaikkette olekaan kauniita, kunhan vain annatte siihen mahdollisuuden. Eläkää elämäänne vapaana katkeruudesta! Olette paljon onnellisempia.
mutta kaksi viimeistä viestiä kyllä paljastivat sinuta auttamatta provoksi. Vinkki seuraavalle yritykselle: Älä vedä yli. Onnea valitsemallasi provoilun vaikealla tiellä! ;-)
Mikä tekee sinusta todella kauniin?