Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaako joku oikeasti lakanat kerran kuussa tai harvemmin???ev

Vierailija
15.06.2005 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa huomaamatta vierähtää tuo kuukausikin...

Vierailija
22/38 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhyh mikä ajatus :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille lakanoiden vaihtajille!

Vierailija
24/38 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lakanat kerran viikossa. äidiltä opittua. päiväpeitto on myös sängynpäällä joka päivä.

Vierailija
25/38 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittää asia miehelle että hankkii sellaisen meillekin. Aaaaaaaah... voin jo kuvitella itseni pyörimässä puhtaissa lankanoissa ainakin joka toinen pv.

Vierailija
26/38 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää toinen peitto vähän vaiheeseen eikä mies jaksa laittaa pussilakanaa joten saattaa nukkua pelkällä peitolla monta kuukautta. Jos spermaa tulee lakanalle niin laitan tyynyliinan siihen yöksi, aamulla se on kuiva sitten. Veriset vaihdetaan kyllä mutta spermaisia ei. Ne lakanat onkin aina ihan harmaita sitten kun vaihdetaan ne. Äsken itse asiassa vaihdoin ja siinä oli jotain ihme valkoisia pilkkuja. Käyn suihkussa 2 kertaa viikossa enkä pese pildeä kun suihkussa, jaiks! Tässä teille ihmettelemistä! Ei ole provo joten älkää aloittako sitä virttä kiitos.

Vierailija
27/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen kotona hoitamassa lapsia ja on ollut omukavia kuivia pakkaskelejä niin joka päivä tuuletan parituntia aamulla lakanoita, peittoja ja tyynyjä ulkona. Sillä aikaa kun teen aamuhommia lasten herättyä. Sitten ravistelen ne huolellisesti ja petaan raikkaaseen sänkyyn (makuuhuoneet tuuletetty hyvin sillä välin).

Lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat vaihdan kerran viikossa. Peitot pesen kerran vuodessa itse koneessa 60 asteessa. Tyynyt pesen koneessa neljä kertaa vuodessa.

Vuoteessa on epäterveellistä hikoa yön aikaina. Makuuhuoneen lämpötila on terveellistä pitää matalana (viileähkönä).

Meidän perheessä on erikseen talvi ja kesäpeitot. Ne pesen aina ennen varastoimista kun " sesonki" on ohitse.

Muutenkin tykkään panostaa makkariin: sängyt on koko perheellä laadukkaat, sängyt leveät ja oikein mitoitettu pehmeysasteiltaan, ja vuodevaatteet laadukkaat, samoin kuin peitot ja tyynyt.

Uni on tärkeä asia lapselle. Ja panostamalla sänkyyn ja vuodevaatteisiin ja rauhoittavaan iltamenoon tuetaan lapsen riittävää unensaantia.

Rakastan puhtaaseen, raikkaaseen vuoteeseen menoa! Mikään ei ole oksettavampaa kuin tunkkainen, likainen ja haiseva makuuhuone ja sänky...

Todella laiskoja ja paskaisia edellä mainitut kodit ovat, joissa ei edes lakanoita jakseta vaihtaa.

Vierailija
28/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jopa pari kertaa viikossa!

Vierailija
29/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli alkanut kasvaa sängyssä matoja kun oli vaihtanut niin harvoin, yöks!

Vierailija
30/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin yöksöttää harvemmat vaihtovälit. Kaipa tämäkin on kotoa opittua.

Vierailija
31/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun meilä käy kodinhoitaja, lakanat vaihtuu 2 viikon välein, mutta jos itse pitäis vaihtaa 6 hengen petivaatteet, niin kyllä siinä äkkiä puoli vuotta vierähtää...

Vierailija
32/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat menee vaihtoon viikottain, välillä jopa useammin, jos vauva on maitoa pulautellut niihin.

Vierailija
33/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siinä mielessä on ymmärrettävissä, että jotkut vaihtavatkin ne haisevat lakanat useammin kuin ne, jotka haisevat vähemmän.

Vierailija
34/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaihda lakanoitaan usein. Siis vaihtavat kerran kuussa tai jopa hervemmin?!!! Eivät tiedä että mitä siellä sängyssä on... Siis ottakaapa selvää että miten paljon lakanoissa ja täkeissänne on pölypunkkeja ja kaikenlaisia muita ötököitä. Ok, ei niitä välttämättä näe mutta voi sitä kuhinaa, yök, yök.

Nyt en kyllä yhtään ihmettele että jotkut perheet sairastavat jatkuvasti jotain hengitystietulehduksia ja että astma on lisääntynyt. Sekä ihossa esiintyy tulehduksia ja kutinoita...

Vierailija
35/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka viikko pyrin tuulettamaan. Joskus vaihdankin joka viikko jos innostusta riittää.

Mulle olis tosi vaikeeta nukkua samoissa lakanoissa kuukausi..oon sen verran hygieniafriikki :)

Vierailija
36/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaisiin lakanoihin kömpiminen on vaan niin mukavaa!

Vierailija
37/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsen petivaatteet sekä omani vaihdan 2 viikon välein, joskus usemminkin jos siltä tuntuu.

En voisi ikinä nukkua samoissa lakanoissa yli kuukautta. yök.

Vierailija
38/38 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouksesta ja perushygieniasta mitään...siis yöks, kauhistuttaa ajatus että jotkut vaihtaa lakanat vain muutaman kerran vuodessa:x

Joka toinen viikko vaihdan itse ja silloinkin ennen vaihtoa lakanat tuntuu ikävän likaisilta vaikka joka ilta käyn suihkussa ennen nukkumaan menoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä