Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin kaavinnan jälkeen ruudelleen raskaaksi?

Vierailija
07.06.2010 |

Miten kauan teillä on mennyt siihen ,että olette raskautuneet kaavinnan tai keskenmenon jälkeen?

Kuinka pian olette alkaneet yrittämään uutta raskautta?

Mihin perustuu se neuvo ,että täytyy odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä? Onko siinä oikeasti joku riski vai onko se vaan raskauden alkamisen ajankohdan epäselvyyden vuoksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa kerta kun raskaaksi tuleminen oli helppoa.

Se että odottaa yhden kierron auttaa ainakin siinä lasketun ajan määrittelemisessä. Toisaalta minä pääsin katsomaan "vauvaa" yhden ylimääräisen kerran kun katsottiin kuinka pitkällä olin :)

Vierailija
2/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä keskenmeno on ollut niin kauhea ja kivulias kokemus, että uutta en ihan heti halua kokea tai ottaa edes sitä riskiä että saattaisi tulla uusi keskenmeno!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve poika tuli.

Vierailija
4/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita molempia on "tehty" melkein kaksi vuotta. Nyt tulinkin sitten raskaaksi "yllättäen" toisesta kierrosta joka päätyikin sitten keskeytyneeseen keskenmenoon ja kaavintaan.

Nyt ei millään malttaisi odottaa että tulisi menkat ennen kuin saa alkaa yrittämään. Minun tuurilla siinä meneekin taas KAUAN.

Ennen tätä keskeytynyttä raskautta käytin ensimmäistä kertaa elämässäni hormonaalistaehkäisyä ja lääkärin mukaan se olikin syy nopeaan raskautumiseeni (minulla on siis polykystiset munasarjat sekä endometrioosi ja pillerit pitää nuo kurissa)

Mitä pidempään aikaa kuluu sitä pahemmaksi tilanne taas kerkeää kehittyä :(

-ap

Vierailija
5/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskenmeno (keskeytynyt) ja kaavinta kaksi vuotta sitten. Limakalvo ei ole palautunut vieläkään (on paksuimmillaankin 6-7 mm) eikä tietoa palautuukokaan. Yrittäminen aloitettiin heti ja nyt ollaan vajaa vuosi oltu tutkimuksissa ja hoidoissa.

Vierailija
6/6 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mua neuvottiin vaikka en tiedä onko se niin välttämätöntä