VARKAUDESTA äitejä/tulevia äitejä
Haeskelen varkaudesta ja lähettyviltä äippäkavereita. Itse odottelen vauvan syntyväksi loppuvuodesta 2005. Olen vähän päälle parikymmentä ja asutaan miehen kanssa varkauden lähistöllä.
Kommentit (30)
kysyä sulta että, voisitkohan sattumoisin olla Tuija?
Täällä myös yksi vailla ystävää. Meillä on tyttö 03/04 ja itse olen 25 v. Asutaan täällä Varkauden syrjäisimmässä nurkassa, Kangaslammilla, mutta ihan kaupungissakin tulee käytyä melkein päivittäin.
Olis ihanaa saada uusia ystäviä esim lenkkeilyn, kahvittelun tai vaikka sähköpostin/kirjeen kirjottelun merkeissä.
Ollaan tytön kanssa aikasta paljon kahdelleen ja joskus aika tuntuu hirveän pitkälle.. Olen itse arka tutustumaan uusiin ihmisiin " tuosta noin vaan" , joten uusia ystäviä ei kovin helpolla ole löytynyt. Katsotaan jos täältä vaikka osuis kohdalle :-)
Mulle voi vaikka laittaa sähköpostia osoitteeseen duhveli@hotmail.com
Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja minulla ainakin liian vähän.
Meillä on kaksi tyttöä ja kolmatta lasta ootellaan.
Olisi mukava saada uusia tuttavuuksia, päivät käy välillä pitkiksi.
Joko kaikki on löytäneet uusia ystäviä ja seuraa?!
Tää ketju putoaa tosi nopeasti, aattelin nostaa jos joku vielä haluis uusia tuttavuuksia :)
Yritetäänkö tapaamista isommalla porukalla?? Onko kiinnostuneita?? Jos on niin laittakaa aikaa ja päivää milloin mahdollista!! Niin pistetään treffi pystyyn. Meillä kotona voitas vaikka eka tapaaminen järjestää. Olen perjantaihin asti töissä jonka jälkeen aikaa olis.
Taidetaan olla ala-asteen luokkakavereita... jotenkin vaan heräs noista sun lasten syntymävuosista ajatus että voisitko olla sinä... heitä meilillä vaikka jos haluat sarahya@suomi24.fi mulla on pari vuotias poika ja aikamoinen eläintarha ja ukon rontti kanssa asustelemassa...
satu
Täälläkin koti mamma kaura-ahosta esikoinen on 1,4kk ja masulaisen la 23.3.
Onko täällä muita täältäpäin?
Hei! odotan ekaa lasta. Oon päivät koulussa lokakuun lopulle. Miulla ei oo pahemmin tuttuja varkaudessa, joten olis kiva saada uusia tuttuja. Jos kiinnostaa, ni ota yhteyttä osoitteeseen essikoira@yahoo.com. ja kaikki muutki varkaudesta ja lähiympäristöstä.