Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvin alkoholokielteinen nuori. Miellyttävä yllätys.

Vierailija
07.06.2010 |

Yksi sukulaistyttö on erittäin erittäin kielteinen kaikkea alkoholia kohtaan. Ei ole koskaan ollut humalassa ja alkumaljoinakin pyytää sen alkoholittoman. Mielipiteet ovat melkein tätimäisiä ja ero muihin ikäisiin vaikka serkkuihin on huima. Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikäköhän tässä on takana. Että osaisi suhtautua oikein, kun oikeasti ajattelen, että voisihan sitä vähän relata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normikäytöstä alkoholistiperheen aikuiselle lapselle.

Vierailija
2/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat käyttivät/käyttävät paljon viinaa.Itse en ole koskaan ollut päissä enkä tiedä minkälaista on krapula. Mutta tiedän minkälaista on elämä kun perheessä on alkoholisti :(

Aika normikäytöstä alkoholistiperheen aikuiselle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten parasta suhtautumista on se, ettei tee enää itse siitä mitään elämän ja kuoleman juttua. Eli ei paheksu sitä muttei myöskään toisen mielipidettä. Eikä nosta aina esille sitä, että joku ei käytä yhtään viinaa, kun sekin on ihan normaalin elämän mahdollistava valinta.

Vierailija
4/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä on vetää viikonloppuisin siiderikännit jossain puistossa niin että muisti menee, kuten hänen sanojensa mukaan aika moni hänen kavereistaan tekee. Olen tarjonnut lapselle kotona ruoan kanssa viiniä, on kieltäytynyt useimmiten. Oikeestiko on teidän mielestä täysin normaalia ja hyväksyttävää, että alaikäiset lapset kännäävät?