Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysloman aikana kertyneet lomat

Vierailija
07.06.2010 |

Äitiyslomani alkoi marraskuussa-08 ja päättyi syyskuussa-09. Pidin lomaa 13 päivää äitiyslomani päätteeksi ja sain siltä ajalta myös lomapalkan ja lomarahan. Eikös nyt tänä kesänä pitäisi saada loput kertyneet lomat rahana kun olen tällä hetkellä hoitovapaalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pois siirryttäessä hoitovapaalle.

Vierailija
2/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miten olette sopineet. Normaalisti ei makseta - ainakaan jos et erikseen pyydä ja sovi työnantajan kanssa. Ne odottavat sinua sitten, kun palaat hoitovapaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen palaamassa hoitovapaalta takaisin töihin 1.8.2010 ja minua on odottamassa 60 päivää käyttämätöntä lomaa. Oikein mukavaa. :)

Lomarahat olen näistä 60 päivästä saanut jo normaaliaikoina (meillä maksetaan kesälomarahat aina heinäkuussa ja talvilomarahat aina helmikuussa) mutta lomat ovat vielä käyttämättä ja tietenkin myös loma-ajanpalkka saamatta.

Vierailija
4/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on sovittavissa!

Itse olen vanhempainvapaalla ja minulla on kahden vuoden vuosilomat, talvilomat ja pekkasia käyttämättä.

Palkkakonttori on tehnyt niistä laskelmat ja voisin pirauttaa pomolle että ilmottaa palkkakonttorille että maksaa vaikka nyt kaikki tai sitten pidän ne vapaana kun palaan hoitovapaalta kun kuopus täyttää 3 -ja heti niitä ei tartte pitää, vaan voin odottaa seuraavaan kesään jos ei halua jatkaa kotona olemista hoitovapaalta vuosilomilla, talvilomilla ja pekkasilla.

Tässä voi myös tehdä niin että luovuttaa isälle loppuajan vanhempainvapaasta ja otan säästyneitä lomapäiviä itselleni niin voisi olla yhdessä kotona.

;)

Vierailija
5/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi lomat pitää pitää pois viimeistään hoitovapaalle siirtyessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä