Citymarketin nikon kameratarjous
Oliko kameratarjous vain eilisen päivän vai onko tarjous voimassa pidemmän aikaa? Nikon digikamera on n. 60 €.
Kommentit (4)
Se oli eilisessä kalevassa. Oisko jollakin se siinä lähellä ja viitsitkö tarkistaa oliko ne tarjoukset vain eiliselle päivälle. Itse kun olen töissä.
t. ap
niin pikku digikamerat ovat ainakin ihan paskoja. tytöllä on nikon coolpix, joka aikoinaan maksoi 130 euroa ja varsinkin illalla/keinovalossa otetut kuvat ovat HUONOJA ( aivan liian tummia) samoin päivänvalolla talvella oteut. Minulla in itsellä Canon vastaava ja samaan aikaan otetuissa kuvissa on valtava ero Nikonilla otettuihin. en suosittele Nikonia
Mulla on sellainen fiilis, että oli sunnuntain tarjous, mutta en ole varma. Itse ostin ko. kameran äidilleni vaaleanpunaisena. Isällä on digijärkkäri, joten sillä saa sitten niitä parempia kuvia, mut tuo pikkuinen saa olla äitini oma. Meillä monen merkkisiä pikkukameroita itsellä ja kyllä niillä kaikilla on tehnyt jotain. Jos digikamera maksaa tuon olikohan 69, niin on se aika halpa. Piti toki ostaa kortti siihen päälle. Aikoinaan ostin pojalle oman kameran 60 euron hintaan ja silloin kiersin useamman liikkeen ja kyselin vanhoja malleja ja vieläkin se HP:n kamera on tosi hyvä.
ainakaan Citymarketin sivuilta löytynyt mitään tietoa näin äkkiseltään.