Mitä tekisit, jos "kulttuurinrikastaja" kohtelisi SINUN tytärtäsi näin? (video)
Kommentit (59)
Minun tytärtä ei lyö kukaan muu kuin minä (isä).
Tämä on meidän pinttynyttä kultuuria.
Mikä sinällään ei eroa muslmien tavoista mitenkään.
Minun tytärtä ei lyö kukaan muu kuin minä (isä).
Tämä on meidän pinttynyttä kultuuria.
Mikä sinällään ei eroa muslmien tavoista mitenkään.
Moni isä kokee mustasukkaisuutta jos joku toinen mies lyö hänen tytärtään. Siitä tästä on kyse.
Noinhan ne toimii niin kauan kuin niiden annetaan toimia noin, eli kukkahattutädit taputtelee vaan päälaelle ja tarjoaa teetä ja sympatiaa pikku ressukoille joita ei ymmärretä!
Tääkin on varmasti käännetty tuon tytön syyksi, miksi yritti törkeästi kävellä tuon miehen ohi?
videosta tiedetään. Älkää olko noin hujattavissa. Netissä on vaikka millaisia naisten pahoinpitely videoita. Usein tekijänä valkoihoinen mies, eikä kukaan sano että syy on valkoisen miehen ihonväri.
Toivottavasti oma tyttäreni ei joudu noin karseisiin tilanteisiin koskaan.
Ihan hirvee olo tuli. =(
Tai sitten veisin pohjanmaallee minkin ruuaksi.
Ei kenelläkään missään tilanteessa ole oikeutta kohdella naista noin. Tekijä ansaitsee kovan rangaistuksen vaikka olisikin hänen kulttuuriinsa kuuluvaa käytöstä
Joo, yleensähän nuo videot kuvataan julkisella paikalla, missä on vielä ohikulkijoita. Et voi oikeasti tuollaista edes kirjoittaa. Olisit nyt vielä kirjoittanut, että tuo tyttö nautti tuosta.
Ihan sama minkävärinen MULKKU tuossakin olisi kyseessä mutta aivan ladon taakse-kamaa on!!!
joo, julkisella paikalla.. mutta ei ainakaan Suomessa. Sen näkee heti.
Jos tyttö olisi ollut valmiina lyöntiin ja harjoitellut paria liikettä niin jätkä makaisi asvaltilla henki salpaantuneena ja täysin avuttomana sille lopulliselle lopettavalle iskulle.
Tietenkin tyttö olisi saanut päättää itse Fatalityn.
Laittakaa lapsenne judoon.
Aika sivistymätön pitää olla että naureskelee tuollaiselle asialle.
joten sitä saa mitä tilaa. ;D))
Kun kaikkia afrikkalaisia ei ole orjuutettu, eikä edes niitä mitä näkee räp-videoissa. Siitä on satoja vuosia. Turha monkua menneitä.
En tiedä videon alkuperää.
kusipää lietsoessasi rasismia videoilla jotka ei ole edes kuvattu meidän maassa ja joista ei yhtään tiedä että mistä siinä oli kyse.
Kaksi eri mutiaista vetää turpiin sitä tyttöä. Kamera ei pysy ihan mukana siinä jälkimmäisessä tapauksessa.
Suomessa pahoinpidellään ja tapetaan naisia enemmän kuin missään muussa europpan valtiossa, joko pääsi unohtumaan.. muka?
sitä rasismia ihan itse apinamaisella käytöksellään. Hyi helvata.
kusipää lietsoessasi rasismia videoilla jotka ei ole edes kuvattu meidän maassa ja joista ei yhtään tiedä että mistä siinä oli kyse.
ja lapsesi selkänahoista. Ensin leikkaan hiuksenne, sitten kaasutan teidät kuoliaiksi, nyljen teidät ja lopuksi teen nahoistanne lampunvarjostimia ja muita koriste-esineitä. Miehesi voisi olla lääketieteen koekaniini.
Tottakai voin koska niin tapahtui holokaustissakin!
Mustai orjuutettiin, murhattiin ja naisia ja lapsia raiskattiin vuosisatoja joten sitä saa mitä tilaa. ;D))
tästä voisi tehdä samanlaista mediassa kiertävää videota kuin siitä tyypistä joka heitti sen koiran sillalta? Saataisiin tyyppi kiinni ja tuomittua.
Eiku ainiin, sehän olisi rasistista.