Mitä tekisit, jos "kulttuurinrikastaja" kohtelisi SINUN tytärtäsi näin? (video)
Kommentit (59)
sevästi tuttuja ennestään. Enkuissa, siellä pieksetään naisia kohta yhtä paljon kuin täällä Suomessa.
Kyllähän sinä tiedät, että naisen asema esim. jossakin Afrikan maissa on aivan eri kuin Suomessa. Eli jos täällä aletaan kohdella naista kuten Afrikassa, niin silloin se on kulttuurinrikastamista. n.
Tässä ei ole päätä eikä häntää. Olet niin rakastunut sanaan "kulttuuririkastaminen" että sitä on pakko hokea vaan hokemisen takia niin kuin joku 5 vee sanaa pylly!
No en viitsi sulle selittää, taidat olla joku taliaivo, kenellä on kaksi aivosolua.
Eniten ihmetyttää ton tytön kaverit,mikseivät tulleet puolustamaan....jos minun kaverilleni joku tekee noin minun nähteni niin kävisin samantien hyökkääjän kimppuun tai soittaisin poliisit.
tiedä tarkemmin mistä on kyse. Joku vasikka, huora tms.
Maahanmuuttajista on käytetty paljon sanaa "kulttuurinrikastaja". Mutta kyllä näyttää siltä, että nämä somalit yms. rikastavat kulttuuriamme ainoastaan eläimellisellä käytöksellään.
Kyllähän sinä tiedät, että naisen asema esim. jossakin Afrikan maissa on aivan eri kuin Suomessa. Eli jos täällä aletaan kohdella naista kuten Afrikassa, niin silloin se on kulttuurinrikastamista. n.
Tässä ei ole päätä eikä häntää. Olet niin rakastunut sanaan "kulttuuririkastaminen" että sitä on pakko hokea vaan hokemisen takia niin kuin joku 5 vee sanaa pylly!
sevästi tuttuja ennestään. Enkuissa, siellä pieksetään naisia kohta yhtä paljon kuin täällä Suomessa.
Ai selvästi tuttuja ennestään? Tuo tyttöhän ihan selvästi haluaa kulkea ohi eikä halua olla missään tekemisissä tuon miehen kanssa.
49: sentään mä en antaisi jonkun käyttäytä noin tytärtäni kohtaan. Sä varmaan olisit hihkunut riemuissasi vieressä ja taputtanut käsiäsi.
49: sentään mä en antaisi jonkun käyttäytä noin tytärtäni kohtaan. Sä varmaan olisit hihkunut riemuissasi vieressä ja taputtanut käsiäsi.
arvioni aivosolujesi määrästä osui yläkanttiin.
i] Ai selvästi tuttuja ennestään? Tuo tyttöhän ihan selvästi haluaa kulkea ohi eikä halua olla missään tekemisissä tuon miehen kanssa.
[/quote]
että jos ei kaulaan kapsahda, ei voi mitenkään olla tuttu? haloo, oletko vähän pipi?
i] Ai selvästi tuttuja ennestään? Tuo tyttöhän ihan selvästi haluaa kulkea ohi eikä halua olla missään tekemisissä tuon miehen kanssa.
että jos ei kaulaan kapsahda, ei voi mitenkään olla tuttu? haloo, oletko vähän pipi?
Mene kulkemaan vaikka johonkin Itäkeskukseen, niin katsotaan kuinka monta ihailijaa sinä saat ja pääsetkö heistä eroon.
minkälaista kaistanleveyden tuhlausta on lässyttää että sä varmaan hihkuisit riemusta vieressä kun tytärtä lyödään. Samantasoista realliteettitestausta kuin hokea kulttuurinrikastamista joka paikassa, sopi se asiayhteyteen tai ei.
Noh, huvinsa kullakin. Tässä alla sulle tilaa hokea kulttuurinrikastamista, olepa hyvä, estradi on sinun:
--->
minkälaista kaistanleveyden tuhlausta on lässyttää että sä varmaan hihkuisit riemusta vieressä kun tytärtä lyödään. Samantasoista realliteettitestausta kuin hokea kulttuurinrikastamista joka paikassa, sopi se asiayhteyteen tai ei.
Noh, huvinsa kullakin. Tässä alla sulle tilaa hokea kulttuurinrikastamista, olepa hyvä, estradi on sinun:
--->
ap käytti sanaa kulttuurinrikastuttaja, koska mamu-sanan käyttö on aivan väärin. Toivottavasti joku edes ymmärtää tämän. Ehkä sinäkin.
sen voin antaa anteeksi (ja olenkin antanut) mutta mustaihoisen lyöminen on jo arvovalta kysymys.
Postinjakajan yöllisestä työmatkasta tuli painajainen
06.06.2010 17:23, päivitetty 06.06. 18:17
Päihtynyt mies kävi käsiksi postinjakajaan sunnuntaina aamuyöllä Rajamäellä Uudellamaalla. Mies oli ilmeisesti kimpaantunut postia jakaneelle naiselle, koska tämä ei suostunut miehen kuskiksi.
Uhkaava tilanne alkoi aamukolmen maissa Ratakujalla, kun vuonna 1967 syntynyt mies yritti tunkeutua väkisin naisen kuljettamaan autoon. Vuonna 1954 syntynyt nainen laittoi miehelle hanttiin eikä päästänyt häntä autoonsa.
Mies kaatoi naisen katuun ja kuristi häntä. Tilanne oli nopeasti ohi, mies pakeni ja nainen pystyi soittamaan itse poliisit. Pahoinpitelystä epäilty tuli poliisipartiota vastaan, joten hänet saatiin heti kiinni.
Mies ei kysyttäessä osannut kovalta humalaltaan vastata partiolle, mikä hänet sai vaatimaan kyytiä niin kovakouraisesti. Nainen sai tilanteessa pieniä ruhjeita.
Eniten ihmetyttää ton tytön kaverit,mikseivät tulleet puolustamaan....jos minun kaverilleni joku tekee noin minun nähteni niin kävisin samantien hyökkääjän kimppuun tai soittaisin poliisit.