Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä maalainen lähtee huomenna Helsinkiin.

Vierailija
07.06.2010 |

Kuinka käyttäytyä jotta av-mammat huomaisivat minut maalaistolloksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluvat kiirehtiä ohitsesi eivät voisi sitä tehdä. Kävele keskellä katua mahdollisimman hitaasti ja jää aina välillä siihen keskelle katua ihmelettelemään pääkaupungin ihmeitä. Jos uskaltaudut käyttämään metroa, seiso siinä laiturilla ihan ovien edessä ja tunge sisään ennen kuin sisälläolijat pääsevät ulos. Tässä hyvä alku.

Vierailija
2/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi ratikkapysäkillä säätä muille ratikanodottajille, kiitä kaupan kassaa... Tosin jos satut törmäämään minuun, niin olen ihan onnesta soikeana, jos juttelet minulle mukavia. En jaksa odottaa muuttoa pois Helsingistä jonnekin, missä ihmiset oikeasti näkevät toisensa ja kaupan vihanneshyllyllä saa puhua ilman että kaikki muut asiakkaat kaikkoavat kaupan toiseen päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdi kuljettajaa ja muita matkustajia ja EHDOTTOMASTI istuudu jonkun viereen vaikka kokonaisia tyhjiä penkkejä olisi kuinka paljon. Lisäksi aloita rupattelu vierustoverin kanssa.

Vierailija
4/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi ratikkapysäkillä säätä muille ratikanodottajille, kiitä kaupan kassaa... Tosin jos satut törmäämään minuun, niin olen ihan onnesta soikeana, jos juttelet minulle mukavia. En jaksa odottaa muuttoa pois Helsingistä jonnekin, missä ihmiset oikeasti näkevät toisensa ja kaupan vihanneshyllyllä saa puhua ilman että kaikki muut asiakkaat kaikkoavat kaupan toiseen päähän.

Olen syntyperäinen stadilainen ja teen kaikkea tuota. Tervehdin, kiitän, pyydän anteeksi jos mokaan ja pyydän ja saan apua kun sitä tarvitsen, autan myös muita.

Ihmisen, joka ei tajua että kaupungissa on paljon ihmisiä pienellä alueella, tunnistaa juuri näistä: rullaportaissa väärällä puolella, metron ja ratikan ovissa tungetaan, pysähdytään aina heti kun päästään esim hissistä ulos niin etteivät takaa tulevat pääse kulkemaan. Siis ap: jos haluat vaikuttaa juntilta, älä väistä!

Sitä en kyllä tiedä miten saisit maalaisuuden näkyviin, sillä juntteja on kaikkialla. Tervetuloa tänne vaan! :)

Vierailija
5/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuskia, sillä se kuuluu hyviin ja kohteliaisiin käytöstapoihin, etenkin kun kuljen aina samaan aikaan ja kuskikin on (lähes aina) sama. Ratikkakuskeja en sen sijana tervehdi, kun kuljen sisään yleensä takaovesta ja se olisi jo liioiteltua, että kävelisin sinne eteen häntä vartavasten tervehtimään. Juttelen tuntemattomille välillä niitä näitä, eikä kukaan ole vielä sitä paheksunut saati säikähtänyt.