Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneille kysymys

Vierailija
06.06.2010 |

Kun olet puolisosi kanssa päättäneet, että nyt eroatte, oletteko silti asuneet jonkin aikaa vielä yhdessä, kunnes toinen löytänyt asunnon itselleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli ihan itse päättänyt erosta, mitään ei ollut vihjaissut aikaisemmin...

mutta joo, asuimme olosuhteiden pakosta kolmisen viikkoa yhdessä vielä. se oli yhtä helvettiä. sitten mies sai oman asunnon.

Vierailija
2/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin pois yhteisestä asunnosta, oltiin todella hyvissä väleissä. Soiteltiin päivittäin monta kertaa jne. Mutta se loppui kyllä sitten kun mies alkoi seurustelemaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies päätti ja hänellä oli jo ennestään kämppä johon väliaikaisesti muutti.

Vierailija
4/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin haen vuokra asuntoa. No sitten hain, en siitä sen kummemmin maininnu. Kun asunnon sain kerroin muutto päivän. En muista kauanko asuimme saman katon alla, mutta ei se meille mitenkään vaikeaa ollut, välimme oli muutenki ihan erilaiset ku monilla varmasti. Muuttoni jälkeen suhde jatkui on-off juttuna 3 vuotta.

Vierailija
5/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko heittää mies pihalle, kun hakkasi minut todella pahasti.

Vuokra-asunto, mies meni kavereidensa tykö, missä lie yhä edelleen..?

Vierailija
6/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kesti 3kk että saimme lasten kanssa mieleisen asunnon. No problemos. Olin pitkällä sairaslomalla, joten kun hän oli kotona, minä en ollut. Ja kuukauden hän oli sillo lomalla, lomailtiin vielä perheenäkin 1 viikko. Loput lomasta oltiin puokkiin lasten kaa. Sitten kun saimme asunnon, pidimme lapsia vuoroviikoin, päiväkoti pysyi samana jnejne. Välimatkaa muutama bussipysäkki.

Vierailija
7/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin haen vuokra asuntoa. No sitten hain, en siitä sen kummemmin maininnu. Kun asunnon sain kerroin muutto päivän. En muista kauanko asuimme saman katon alla, mutta ei se meille mitenkään vaikeaa ollut, välimme oli muutenki ihan erilaiset ku monilla varmasti. Muuttoni jälkeen suhde jatkui on-off juttuna 3 vuotta.

Löysikö toinen uuden? Kumpi?

Vierailija
8/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän mielestä meillä ei ollut laisinkaan ongelmia. Olin jo silloin muuttanut väliaikaisesti muualle asumaan joten pysyin vain siellä muualla. Exä asui lähes vuoden päivät asunnossamme ennen kuin muutti sieltä pois.

Vierailija
9/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimme erosta kun mieheni oli komennuksella ulkomailla. Hankin hänelle asunnon valmiiksi ja hoidin muuton, ja hän muutti suoraan sinne palatessan Suomeen.

Vierailija
10/10 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimme erosta kun mieheni oli komennuksella ulkomailla. Hankin hänelle asunnon valmiiksi ja hoidin muuton, ja hän muutti suoraan sinne palatessan Suomeen.