Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaustuloksia sinulle, jota asia kiinnostaa:

Vierailija
06.06.2010 |

Olen juuri ja juuri normaalipainoinen kolmikymppinen immeinen. Aloitin karppauksen induktiovaiheella (max 20g hiilareita/pv) viime keskiviikkona (eli 5 pv on menossa) ja tässä tuloksia:

Neljän päivän jälkeen paino on pudonnut 1,6kg eli 68,6:sta 67kg. Tulosta näyttäisi syntyvän :).

Tsemppiä teille muille ja laittakaa tekin tähän ketjuun omasta edistymisestänne!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alotin tänään alakarppauksella, tuloksia en vielä voi laittaa :) Pituutta multa löytyy 160 cm ja painoa 56,8 kiloa. Tiputin juuri Jutan dieetillä 3,7 kiloa neljässä viikossa ja tarkoitus olisi vielä pudottaa 52 kiloon asti.

Vierailija
2/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko käytännössä on 20g jotakin hiilaria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotit!

20g hiilareita tulee käytännössä päivän vihanniksista (kukkakaali, kurkku, tomaatti, lehtisalaatti jne.), ei hedelmiä lainkaan.

Finellin sivuilta löytyy hyvä laskuri, joka näyttää ruokien hiilarimäärät.

ap

Vierailija
4/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt karpata 3vko ja yhtään ei ole painoa pudonnut. Teen ilmeisesti jotain tosi väärin vaikka valkoiset jauhot, sokerit ja perunan olen jättänyt pois... ja ylipainoa on paaaallllljon

Vierailija
5/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt karpata 3vko ja yhtään ei ole painoa pudonnut. Teen ilmeisesti jotain tosi väärin vaikka valkoiset jauhot, sokerit ja perunan olen jättänyt pois... ja ylipainoa on paaaallllljon

Joo, kyllä sitä lihookin, jos rasvaa ylettömästi vetää. Mä taas vedin viikonlopun aikana lähes kilon karkkia, lisäks leipää, ja laihduin kilon. Laske ennemmin kaloreita, niin paino alkaa tippua.

http://www.maukas.com/kalorilaskuri/index.php

Vierailija
6/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laskenut kaloreita, syönyt kaalikeittoa, juonut vichyä jne. Listaa voisi jatkaa vielä aika paljonkin. Kuitenkin atkinsia noudattamalla olen pudottanut painoani helpommin kuin koskaan. Ensimmäisellä viikolla lähti 4kg (varmasti paljon nestettä), toisella, kolmannella ja neljännellä viikolla yhteensä noin kilo ja nyt viidennellä viikolla on lähtenyt kilo. Yhteensä noin kuutisen kiloa siis lähtenyt.

Muutaman viikon jämähdys johtui todennäköisesti siitä, että söin tietämättäni liian paljon hiilihydraatteja. Nyt viidennellä viikolla aloin laskea taas tarkemmin ja paino alkoi pudota.

Suosittelen, että katsot finelin (www.fineli.fi) sivuilta ruokien hiilihydraatteja. Muista myös syödä riittävästi rasvaa.

Vierailija
7/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain kyllä mättää pahasti :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi