Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kerron asian: erota miehestäni

Vierailija
06.06.2010 |

olemme olleet yhdessä liian kauan, tosin mies asunut toisella paikkakunnalla töiden takia jo 5 vuotta ja täytyy sanoa, että tunteet ovat todellakin 100% kuolleet ainakin minun puoleltani. Näemme noin kerran viikossa ja aluksi se sopi mulle huvin koska rakkautta ei ole koskaan paljoa ollut...no nyt viimeaikoina en haluaisi nähdä häntä senkään vertaa. Typerä ukko, luulee että olen onnellinen vaikka suunnittelen ulkomaille muuttoa ja hänen jättämistään joka päivä. Olemmehan jo nytkin melkein erossa.

KUINKA kerron asian ilman että siitä tulee kauhea riita???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä sua enää, vihaan sua, en rakasta sua...

auttakee!!

ap

Vierailija
2/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuule, olen tässä miettinyt paljon viime aikoina meidän suhdetta. Minä en halua enää olla kanssasi yhdessä. Olen todella pohtinut tätä paljon ja tehnyt päätökseni jota en pyörrä. Minusta on reilumpaa sinulle että sanon sen ihan suoraan nyt enkä joskus myöhemmin".

Ja sitten et peräänny vaikka mies sanoisi mitä. Pahin mitä voit tehdä miehen kannalta on se että jätät hänet roikkumaan löysään hirteen lupaamalla että "no eihän sitä tietty koskaan tiedä jos mä vaikka muutan mieltä mutta erotaan nyt ainakin kokeeksi". Älä anna toivoa vaan sano että mitään mahdollisuuksia ei ole. Vaikka et olisi itse siitä 100% varma niin älä kerro sitä kuitenkaan miehellesi.

Riita tuosta tulee joka tapauksessa ja iso tuleekin sitä et voi välttää mutta riita kestää paljon vähemmän aikaa jos toimit päättäväisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa et erotaan ainakin puoleks vuodeksi, mut ei kai sitten. ahistaa. ja tiedän et ottaa koville, mutta miks elää en "suhteessa" vaan tavan vuoksi. Tunteita ei todellakaan enää ole.

ap

Vierailija
4/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa et erotaan ainakin puoleks vuodeksi, mut ei kai sitten. ahistaa. ja tiedän et ottaa koville, mutta miks elää en "suhteessa" vaan tavan vuoksi. Tunteita ei todellakaan enää ole. ap

Se sattuu vaan niin paljon enemmän sitten kun se ero tulee vaikka se jätetty osapuoli olisi koittanut tsempata vaikka miten sillä aikaa ja pohtia miten voisi parantaa omaa itseään niin että taas kelpaisi.

Ihan sama kuin jos mies sanoo naiselle että "en mä luultavasti halua enää toista lasta mutta katotaan nyt kahden vuoden päästä, en ole ihan 10% varma" ja sitten 2v päästä sanoo että "sori, en mä vieläkään todellakaan halua". Jos tiedät että haluat erota niin eroa äläkä anna miehelle mitään toivoa paluusta yhteen.

Vierailija
5/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että "typerä ukko", mutta itse et puhu hänelle tunteistasi mitään. Pitäisikö miehen muka arvata, mitä päässäsi liikkuu?

Sinä se tässä typerä olet.

Vierailija
6/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain Tero, tulee meille ero

Älä kysy miksi, tiedät itsekin että siksi

Olet typerä ukko, kuin tunkion kukko

Mulle tää riitti, sanon heippa ja kiitti

Muita ehdotuksia muut?

Vierailija
7/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on suorastaan hauska ja erittäin osuva. ei taida kuitenkaan olla pokkaa moiseen:-D

ap

Parhain Tero, tulee meille ero Älä kysy miksi, tiedät itsekin että siksi Olet typerä ukko, kuin tunkion kukko Mulle tää riitti, sanon heippa ja kiitti Muita ehdotuksia muut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi