Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTAKAIKKISTA FAKTAA PÖYTÄÄN NIILLE jotka ei tajua tuosta VIINI/IMETYSASIASTA mitään!

Vierailija
12.05.2005 |

Jos veressäsi on 1 promille alkoholia - mikä vaatii jo useita oluttuoppeja - ja vauva imee yhden desin maitoa rinnastasi, niin vauva saa puhdasta alkoholia 0.1 MILLILITRAA.

ELI EI KOVIN PALJON VAI MITÄ.

Alkoi ärsyttää laskutaidottomien ja tietämättömien vouhotus tuolla aiemmassa ketjussa...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ongelma. Alkoholiongelma. Normaali ei sido tunne-energiaansa sellaseen että hui kauhea join lasin vedellä jatkettua pilsneriä...

Vierailija
22/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lähipiirissäni ihmisiä jotka eivät juo enää alkoholia koska ovat alkoholisteja eli eivätkä siisa voi enää juoda, koska heillä on alkoholiongelma. Aika rasittavia tapauksia....tuomitsevat kaikki muut jotka alkoholia pystyvät käyttämään ilman että olisivat heti vaikeuksissa. Luulen että ovat kateellisia meille " normaaleile" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana juotu alkoholi merkitsee alkoholi ongelmaa sillä alkoholi on nautintoaine. Se 9 kuukautta ei ole kuitenkaan niin pitkä aika.

Jos alkoholia saa juoda niin sitten miksi ei poltaa tupakkaakin kärjistetäänpä näin.

Suoraan sanottuna kunnioittakaa toisten päätöksiä!

Vierailija
24/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asia on aivan kuten nro 31 totesi. Alkoholisteilla ja heidän lähipiirillään on kieroutunut suhde alkoholiin, eikä normaalia keskustelua alkoholiin liittyvistä aihepiireistä saa niiden ihmisten kanssa aikaiseksi, vaan aina on mukana negatiivinen, ahdistunut vivahde.

Vierailija
25/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään ja oli mieluummin juomatta. toisaalta kokista/pepsiä meni sitten pari-kolme 1,5 litran pulloa päivässä, joten ilmeisesti paheiden tai riippuvuuksien määrä on vakio.

itse henk. koht. elän mieluummin sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa voi hyvää ateriaa juhlistaa parilla lasillisella punkkua, kuin sellaisen, joka tärisee ikuisessa sokeri-kolahumalassa.

Vierailija
26/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse henk. koht. elän mieluummin sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa voi hyvää ateriaa juhlistaa parilla lasillisella punkkua

TÄSMÄLLEEN.

Vierailija
27/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että alkoholia voi käyttää imettäessä kohtuudella...viinin ja oluen ystävänä tuli mieleen että aatteleekohan mun joku tuttavistani noin vanhanaikaisesti, ettei saa yhtään ottaa...olen ihan surutta päivällisillä jne juonut muutamia lasillisia. En ole ajatellutkaan että joku voisi pitää minua lasta myrkyttävänä juoppona!

Ja tottakai 0 linjaa saa pitää, eivät kaikki edes pidä kys. nautintoaineista.Mutta ei kannata tuomita muita kun ei tiedä!

Vierailija
28/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sellaiset ihmiset kärsii aina kaikesta mitä muut tekevät.

Vierailija
29/39 |
13.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni kohtaan paljon näitä (myös työkavereita) alkoholisteja, jotka eivät siis enää voi dajuo alkoholia. Niiden seurassa ei tod. voi viattomasti sanoa perjantai iltapäivänä että nyt maistuis kylmä bisse. Se olisi aivan kauheaa! Silti he hoitavat työkseen alkoholiongelmaisia ihmisiä ja vatvovat päihdeongelmaa joka ikinen elämänsä päivä sekä hyysäävät juoppoja. Eli elämä pyörii viinan ympärillä silti vaikka eivät itse juokaan.

Kerran kun menin työkaverille sanomaan että opiskeluaikana oli mukavaa joskus parantaa maailmaa tuopin ääressä niin sain halveksuvan tuhahduksen kuinka " munatonta meininkiä" se on kun sitä ei voi selvinpäin tehdä. Just joo, joka päivähän me juotiinkin. Hänellä itsellään meni nuoruudessa opiskelut penkin alle juuri juomisen takia niin ei kai voi sietää että toiset voivat joskus juoda ja jopa NAUTTIA siitä. Rasittavia tyyppejä...

Vierailija
30/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ap:n 0,1ml on kuitenkin kohtuullinen määrä vauvan koko verimäärään nähden..ja se vauvan maksahan ei polta ollenkaan alkoholia..

Vierailija
31/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisella tavalla laskettu johtopäätös... Promillejahan kertyy vauvalle nimenomaan aivan olemattoman vähän.

Vierailija
32/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia raskauden ja imetyksen aikana enkä nytkään ollessani pienen lapsen äiti.

Vierailija
33/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sido " ylpeilyyni" mukaan mitään jonninjoutavaa ahdistusta parista normaalielämään kuuluvasta ruokaviinilasillisesta.

Vierailija
34/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa imetys ja alkoholi asiassa,no olen nyt ottanut joskus pari siideriä ja imettänyt,en ole huomannut mitään vaikutusta lapseen.Enempää en uskalla ottaa,enkä haluaisikaan,mut mitä se höpötys et saman verran alkoholia maidossa kun veressä?

Vierailija
35/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan lapsi huomattavasti pienempi kun aikuinen ja maksa kun ei polta alkoholia,voisiko olla tuostakin pienestä määrästä kuitenkin haittaa,ei näy vielä mut aikuisena esim.maksa tms.sairautena.

Vierailija
36/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholiin?

Vierailija
37/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasta ei äidin nauttiman alkoholin takia ole pystytty mittaamaan enään alkoholia... että niin vi++tuisti sitä siinä maidossa on

Vierailija
38/39 |
14.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaan haluaa pelata varmanpäälle.

Eli jos otat otat kohtuudella,voit imettää.

Vierailija
39/39 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikka ei ollut ikinä vahvoja puoliani - kiitos tiedosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi