Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten meikkaaminen. missä iässä se raja menee.

Vierailija
05.06.2010 |

Tuossa toisessa ketjussa osa puolustaa 8 vuotiaiden meikkaamista, osa ei ymmärrä.

Mites tämä 2 vuotias. Onko tässäkin lapsi iloinen, kun saanut kokeilla äidin meikkejä. Vai sairasta?

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1250147/Peter-Andre-absolu…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alakouluikäisinä. Yläasteella aion antaa tyttöjeni käyttää jotain ripsiväriä koulussa. Nyt annoin viidesluokkalaiseni laittaa kevätjuhliin ripsiväriä.

Vierailija
2/3 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri 5-6 luokalla voi aloitella kevyesti. Muistelisin, että silloin laitoin itsekin discoon. Yläkoulussa sitten enmmän, kun voi haluta peitellä näppyjä. Ostamme sitten laadukkaat meikit ja puhdistusaineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että arkimeikkaus kouluun ym. sallitaan vasta yläasteella. Kotona harjoittelun voi toki aloittaa vuotta-paria aiemmin.

Itse en meikkaa lainkaan (paitsi juhliin) ja oman laspen kohdalla asia tuli ajankohtaiseksi n. 11-vuotiaana. Silloin hän saikin ensimmäiset meikit pitkään niitä toivottuaan ja sai aloittaa harjoittelun kotona. Vasta 6. luokan keväällä tyttö itse ilmaisi halunsa meikata kouluun ja annoin silloin luvan hillittyyn meikkaamiseen (ripsiväriä lähinnä). Aluksi halusin "tarkistaa" tytön meikkaukset ennen kouluun lähtöä, mutta on ollut siinä asiassa hyvin hillitty. Ei ole tainnut edes meikata läheskään joka päivä. peitepuikot ja meikkivoiteet ovat olleet käytssä finnien peittona ja olen opastanut lasta jokailtaiseen kasvojen puhdistukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi