Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
Bangles - biisejä : Eternal flame, Manic monday...
Vierailija:
" I wanna be your wife, I
I wanna be your side, forever..."
Laulaja Claude kuoli sydänkohtaukseen ainakin 10v sitten, kolmekymppisenä. Iiihana Rane Raitsikka asuu ilmeisesti edelleen Los Angelesissa, minne jäi jo bändin USA:n kiertueella vissiin suoraan. Muista ei ole tietoa, Manchuria on ehkä maailmalla ja Kinde taitaa soittaa rumpuja jossain suomalaisissa kokoonpanoissa.
Nigts of Iguanan Delay on tavis perheenisä Helsingissä, laulaja on muistaakseni kuollut.
Muistatteko tän bändin: New Kids on the Block?
NKOTB oli aivan KAMALA bändi! Se soi koko nuoruuteni joka paikassa, siksi kuuntelen nykyisin iskelmää!
Mites olis MILLI VANILLI?? Jaiks..
t.pp
On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaa, sydän ei tunne, mutta jalat kyllä kantaa, kevät pystynkö mitään antaa.
Sinä tarjosit vain salmiakkia, minä panin peliin koko elämän. Vaikka tarjosit vain salmiakkia, minä panin peliin koko elämän.
Jne.
Varmaan 20 vuotta sitten se oli meidän pikkupikkukylän kevätmarkkinoilla ja kulki sheikkivaatteissa ja myi öljyä pikkupikkupikkupulloissa. Sillä oli vaimo mukana, se oli/on jotenki yksinkertainen, puhuttiin, että olis muutaman vuoden ikäisen lapsen tasolla.
Mitähän niille kuuluu?
Aivan ihanata discopoppia, kuka muu muistaa bändin? Tai tietää vaikuttavatko enää musiikkimaailmassa?
Deborah laulaa edelleen, on 34-vuotias ja ollut siis musiikkibisneksessä jo 18 vuotta.
jonkun naisen kanssa. Tosi siirappia, en vain yhtään muista mitä!
Auttakaa!
http://www.yle.fi/yleq/sivu.php?id=98
http://www.yle.fi/yleq/sivu.php?id=108
Tuolta voi kysellä taivaalta pudonneita tähtiä.
Sama biisi väännettiin sitten suomeksikin.
Keitähän nekään olivat...
Se laulo sen Legend of a cowgirl ja I' m a tree.
ohjelmassa, jalostelee vielä niitä öljyjä.
Oma suosikkini oli Modern talkingin saksalainen mieskaksikko, toinen saksalainen oli naislaulaja muistaakseni Sandra, lauloi mm Maria Magdalena ja jotain Vietnam-aiheista Hirosima oli hitin nimi.
Muistista yritän pyyhkiä Hitti-mittarin Timo T.A:n sekä Bogard CO:n videon All the best girls jossa Ressu Redford permanettitukkaisten kamujensa kanssa loikoili porealtaassa ... YÖKS!
Eurooppa3 oli ihana, tosi hyvää musaaa.....!
Akimoff ja Arokanto on ihan samannäköiset, onko sukua?
On ollut nyt aika monessa telkkariohjelmassa laulamassa lähiaikoina. Taitaa jotain teatteria vetää siellä pohjoisessa..
Vierailija:
On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaa, sydän ei tunne, mutta jalat kyllä kantaa, kevät pystynkö mitään antaa.
Sinä tarjosit vain salmiakkia, minä panin peliin koko elämän. Vaikka tarjosit vain salmiakkia, minä panin peliin koko elämän.
Jne.
oli upea ääni..mä kuuntelen sitä vieläkin joskus..tosin alkaa vanha kasetti olla loppuun kulunut....