Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
GARBO, bändin nimi koskettaa mutta en saa muuta päähän, oliko jotain hittejä?
Mulle on myös kolahtanut tuo Arto Tammisen neljän ruuhkaa- biisi. Se on niin kertakaikkisen mahtava, harmi että sitä kuulee todella harvoin missään.
Missäs muuten Paul Oxley' s Unitin pojat nykyjään luuraa? Kuulin niiden biisin radiosta ihan lähiaikoina :-)
Vierailija:
Sitten oli sellaisia -silloin 80-luvulla- hyviä jenkkibändejä kuin Chicago ja Boston sekä pitkähiuksinen mieslaulaja Michael Bolton... Kahdesta ensimmäisestä en ole sen koommin kuullut, Bolton on ilmeisesti edelleen laulu-uralla.Tää menee nyt jo aiheen vierestä, mutta muistaako kukaan Suosikki-lehdestä niitä minipokkareita :-)? Siis sellaisia laulajista/bändeistä/näyttelijöistä ym. koottuja tietopaketteja, jotka piti leikata irti ja koota sellaiseksi... niin no, minipokkariksi! Ne oli aika hauskoja....
Chicagon " Stay the night" on yksi upeimmista biiseistä ikinä, ihokarvat nousee pystyyn pelkästä ajatuksesta !
Mullakin oli Suosikin minipokkareita, rakkaimmat oli Duran Duran ja Abba.
Nyt niin selvästi kaiken muistan
kun täällä taas kävelen.
Mä olin poika kuudentoista ikäinen.
Sinä iltana oli kylmä,
lunta satoi hiljalleen,
kun mä suutelin sua apteekin seinää vasten.
Nyt mä muistan sen perjantai illan
kun me tavattiin.
Meil oli taskut täynnä rahaa ne jostain varastettin...
Äh, enempää en millään muista.... Mutta hahmottuiko jollekin sävel???
On Mare Oravainen (suuresta seikkailusta) ja Mark El Zein (malli, joka myös Tanja Karpelan, ent. Vienosenkin kanssa seurustellut)
tai ainakin esa eloranta
tietä silmänkantamattomiin
se luotisuoraa käy horisontiin
mä painan pohjaan kaasupedaalin
ja radio soittaa " come back tommy"
tää ei oo mun ensimmäinen kilometrini
eikä viimeinen
ja sä et oo mun ensimmäinen pysäkkini etkä viimeinen
ihana biisi ja ah, niin täynnä muistoja!
Mel & Kim, Herrey' s, Paul Oxley' s Unit...
En taidakaan olla ainoa 60-lukulainen täällä!!!
Aloin kyllä tosissani miettimään kaikkia mainittuja - miten ne on osan voinu unohtaa?
Mä olin ihan sekaisin Tannasta silloin joskus teininä. Voi kun sen innon ja tunteen sais takaisin. Etenkin mustatukkainen peikkotukka Masa oli ihana! Silloin tuntui että kaikki muut oli Dingo-faneja, ihme että täällä on niin moni muistanut Tannan. Myös Ressun bändi Bogart Co oli sellanen minkä biiseistä tykkäsin. Mikäs sen ohjelman nimi oli missä näitä soitettiin, joku HITTIjtkn. Samassa ohjelmassa oli myös Kikka neonvärisissä vaatteissaan " mä haluun viihdyttää.." .
Vierailija:
Mel & Kim, Herrey' s, Paul Oxley' s Unit...En taidakaan olla ainoa 60-lukulainen täällä!!!
hittimittari! iki-ihana mikko alatalo on edelleen ikuistettuna joillekin vanhoista videokaseteistani.
hittmittarihan siis nauhoitettiin parhailta osin ja kulutettiin lähes loppuun play-rewind -menetelmälllä. loistava ohjelma, tulisipa joskus uusintana!
Sinitan, Anki Backerin,Martikan, Annican yms.. hittilaulajat vuodelta 1988, Rick Astleyn,Bross.in, ...
niin, se tommi läntisen bändi? siinä soitti kitaraa myös se ihana hombre even bädistä.
isosiskoni muuten kuunteli 80 -luvulla stray catsia, muistatteko? brian f. laulaa ja keikkailee edelleen..vanha äijä!
duran duran oli _se_ ensimmäinen musiikillinen rakkauteni. pojat ilmeisesti ovat tekemässä levyä? ehkä myös kiertuetta? john, simon, ja andy ovat mitä ilmeisimmin täysillä mukana mutta roger pitäisi vielä ylipuhua..aah!
Vierailija:
isosiskoni muuten kuunteli 80 -luvulla stray catsia, muistatteko? brian f. laulaa ja keikkailee edelleen..vanha äijä!
Kaksi vaaleanpunaisiin kissakorviin pukeutunutta hempukkaa lauloi niukissa vaatteissa pappadappapadapppaaa jee jee
IHAN JÄRKKYÄ.. MUISTAAKO KUKAA!?
Maija Vilkkumaa oli ainakin bändissä, mutta muistaakseni siinä oli joku muukin jonka tähti ei laskenut, muistaako joku?
Kävin Huuto.netistä kattoo oisko siel myynnissä Tannan kasetteja ja törmäsin niiden keikkajulisteeseen josta tuli niin vanhat muistot mieleen.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=16970288
Mitäköhän mies sanoisi jos huutaisin julisteen ja teippaisin makkarin seinälle :D!
kim lönnholm (se söpö vaaleahiuksinen broadcastin laulaja) teki soolouraa, kutne myös edu kettunen, esa kaartamo ja jarmo nkku. ovat ilmeisesti kaikki musiikin kanssa tekemisissä yhä edelleen joko studiomuusikkoina (nikku) ja säveltäjä/sanoittajana (kaartamo, kettunen).
ja ihan pitää sanoa että saundista tunnistaa milloin on kyse kettunen/kaartamo -kaksikon tekemästä biisistä!