Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
Asui Tampereella 90-luvulla, missä sai lapsen. hylkäsi perheensä ja nyt 2-3 lasta ennustajana työskentelevän naisen kanssa (jolla edellisestä asioliitosta lapsia 3-4).
Koomisinta tarinassa on se, että tämä ennustaja-vaimo ennusti miehellensä yli viisi vuotta sitten, että tulee nousemaan vielä pinnalle.
Eipä ole näkynyt tai kuulunut.
Neumann taitaa olla ainoa hullu, jonka sai yrittämään kanssaan edelleen musiikkibisneksessä.
Miettikää mikä suosio silloin oli Dingolla, ja kaikki rahat on saanut Nipa hassattua. Kai sille Teostolta vähän käyttörahaa tippuu.
Muistatteko kun Dingo oli TV:ssä ja oli jotain kuvauksia/musavidoo tehty eduskuntatlon hisseillä. Nipa sanoi haastattelussa tyyliin" kiva olla täällä _presidentinlinnassa_.
Sen pojat laulaa nyt niitä lauluja.
Stray Cats ja Matchbox tuli nyt ekana muisteloista mielee. Oli mulla niiden T-paitakin..
No entäs Bad Boys Blue: You,re a woman, I' m a man jne. Iiiihania...
Ja Heart: Alone, I want you so bad...
Def Leppard oli kyllä ihan must. Viime viikolla satuin jossain kaupassa kuuleen radiosta Leppardin Love Bites. Tsiisus mitä muistoja, en edes muistanut koko bändiä..
Sitten oli Nazareth: Love hurts.
No ja sitten tietty ihan ehdoton kasaribändi Hanoi Rocks!
Sielun veljet...
White Snake
Kiss
Suomalainen hevibändi Stone
Ja Rainbow: I surrender ja muut iki-ihanat biisit.
T: eräs joka on rakastanut Brianina jo lähes 25 v ja menee ensi kesänkin Suomen keikoille
Manchuria jäi myös Jenkkeihin. Pitää ilmeisesti sieltä yllä Smackin kotisivuja.
Jimiä ei vielä mainittu, hän soitti aikoinaan Ballsissa Smackin jälkeen.
Ranen näin joskus -90-luvun alussa jenkkiläisen bändinsä kanssa stadissa keikalla. Löytyy niitä Ranen nykyisen bändin tietojakin em. sivuilta.
Kuunteliko kukaan Kingston Wallia, Hearthilliä tms.?
Tavaramarkkinat kyllä, Liisa Akimoffin biisi kyllä, mutta laulaja oli Elisa Korjus! Tsekkasin tämän niin monesta paikasta, että se nyt vain on fakta. Ja olen myös ihan itse kuullut jostain, että laulaja oli joku ihan muu. Nyt kun luin tuon Rumba-lehden tekstin, että kyseessä oli muinaisen Radiomafia ohjelman Ulmanen&Roiha eräs naistoimittaja, niin rupesivat kellot kilkuttamaan päässä, että JOO niinhän se olikin! Olen tainnut jopa ihan itse olla radion ääressä kun ovat asiasta joskus puhuneet. Että näin!
että mihin claude kuoli? miehellä oli upea ääni. mieleen jäi erityisesti muistaakseni ap rollareiden biisi " stepping stone" .
ja tuosta tuli mieleen että stone oli oikein hyvä bändi, kuuntelin sitä joskus 15-kesäisenä vuonna..ööö..-87 OMG!
paint it black se smackin esittämä rollaribiisi..?
ja kuoli sydänkohtaukseen.
Smackin jälkeen hänellä oli bändi Fish Faces.
Clauden runokirja julkaistiin kuoleman jälkeen.
Kuuntele se biisi, kyllä se on Liisan ääni Kevät-biisissä.
Alkava pimeä vuodenaika-levyllä on Elisan laulamia lauluja muutama. Kuuntele ja vertaile. Liisan äänestä ei voi erehtyä.
vai olikohan se " kevat" -biisi joskus televisiossa " videoineen" päivineen? lissu esitti ainakin siinä unessa tuon biisin
eli Akimofin laulamassa Kevät-biisiä :O
..telepatiaa!
mistä muuten tuli mieleeni että missä luuraa j.karjalainen?
Lukutaitoisia vielä lienette, vaikka uneksittekin mitä sattuu...
http://www.helsinki.fi/%7Emhautama/tavaramarkkinat.html
sellaista discobiisiä jossa tyttö tai tytöt lauloi kertosäkeessä jostain kirsikankukasta? Oli ihana biisi, jota baarissa jorailtiin. Tolla hakuperusteella vaan vaikea löytää. Enkä tarkoita Pave Maijasen Lilja, ruusu, kirsikkapuu kappaletta.
Taitaa siis olla vikaa luetun ymmärtämisessä ;)
Sami Pirkola on muistaakseni lastenpsykiatri tms. En nyt jaksa tarkistaa mikä oli. Jussi Parkkosta oon nähnyt vilaukselta silloin tällöin, en tiedä soittaako missään bändissä. Veljensä rumpaloi Zen Cafessa.
Niin että terveisiä vaan Parkkosen rumpaliveljeksille!
sekä mikko alatalo että timo t.a.mikkonen. näistä kahdesta ei varmaankaan ole epäselvyyttä missä nykyisin vaikuttavat.
hittimittari oli kyllä SE ohjelma mistä suomalaisen musiikkivideon taival alkoi (jos nyt niin voi sanoa..). muistatteko muuten hausmyllyn ja bogart co:n musavideot!? puhumattakaan kikasta. itse haluaisin ne aktiivisesti unohtaa.