Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
En tiedä mitä sille nykyään kuuluu. Alkuperäinen basisti Pentti Ilola kävi muutama vuosi sitten olemassa nuoriso-ohjaajana entisellä kotipaikkakunnallaan Ruukissa. Paineli kuitenkin takaisin Turkuun.
Kuka muistaa Dingon läpimurron kesällä 1984? Sinä ja minä soitettiin levyraadissa ja siittä lähti!!!!
Entä hanoi Rocksit A-studion lähetyksessä 198? ??? Andy ja Mike istuu haastateltava, kun Andy kaivaa 20 donaa povaristaan kehuen et " sid ma voin osdaa mita ma haluun..."
Tai " You are in the army now" , esittajaa en muista... " Putting on the Ritz" joku hassu seta semmoista lauloi...
Nena on tehnyt komean come-backin ja on taas pinnalla.
Modern Talking tyypit vaikuttavat myös edelleen musabisneksessä Saksassa, eivät taida olla kylläkään mitään parhaita kavereita nykyään... Se tumma laulaja Thomas Anders julkaisi levyn tässä joku aika sitten ja vaalea narisevaääninen Dieter Bohlen vaikutti mm. Idols tuomaristossa, näkyy paljon mainoksissa ja odottaa naisystävänsä kanssa vauvaa syntyväksi. Molemmat ovat julkaisseet paljastuskirjansa ja varsinkin DB komeilee juorulehtien palstoilla useamminkin.
Olen ollut v. 1986 16-vuotias, joten muistan kyllä sen ajan ja tapahtumat :-) Vaikka siitä onkin pian jo 20 v. aikaa...
Tarkoitin, että silloin ei kyllä Suomessa automaattisesti tehty musiikkivideoita joka singlejulkaisusta, niin kuin nykyään, vaan sitten ehkä vasta tehtiin, jos jostain biisistä tulikin hitti tai jonkun tosi suositun bändin/ laulajan biiseistä. Ja ne " videot" oli mitä oli... Ainoat paikat missä niitä ylipäätään näki, oli joku Levyraati tai Hittimittari.
En siis usko, että Tavaramarkkinoiden Kevät-biisistä olisi tehty videota silloin heti, ellei sitten jotain ns. " videota" tyyliin Levyraati 80-luvulla (kai muistatte ne " hienoissa" lavasteissa tehdyt??), vaan vasta sitten, kun laulusta tulikin tosi suosittu. Sehän julkaistiin singlenä uudelleen pari vuotta ensijulkaisustaan ja vielä v. 1989 julkaistun levyn kylkiäisenä. Se biisihän ei ollut silloin v. 1986 vielä mikään iso hitti, vaan siitä tuli tosi suosittu vasta ajan myötä, koska on niin hyvä!
Onko kukaan käynyt Marjo Leinosen sunnuntai klubilla? Vai loppuiko se jo?
Hearthill-Soul Tattoo kuvioon oon törmännyt silloin tällöin.
Joku kysyi tuolla aikoja sitten jotain Mamista, ja tuli mieleen, että hän seurusteli joskus -90-luvun alussa Jukkis Kiviniemen kanssa ( Hearthill-Soul Tattoo- Lemmenjättiläiset ).
Tähän samaan syssyyn Niina Honkasen nuorin poika on tän Ufon ( Mikko Mustonen, Liisa Kuoppamäen veli, soitti Hearthillissä viulua ) kanssa. Kaksi vanhempaa on Asko Kallosen kanssa.
Masa bassoa, Vikke kitaraa ja koskettimia ja Tanna lauloi ja soitti kitaraa? Niil oli kaikilla kireet nahkahousut, tukka pystyssä ja mahtava meno.
Muistan että olin 8.luokalla kun se biisi oli pinnalla *muistaa fiiliksen limudiskossa*
Kyliestä tuli kestojulkkis, häntä en voi sietää!
Luke ja Matt oli niiden Bros- veljesten nimet. Bändin nimeä en muistanutkaan, ennenkuin luin tuolta ketjusta.
Very first time oli iiiiihana 80- luvun lopulla, samoin Banglesin Eternal Flame. Tais olla suosikki Idos ja Pop Star karsinnoissa.
sori, jos näistä joku on jo mainittu:
Sam brown: you better stop, before you go and break my heart...
david hasselhoff: I´ve been looking for freedom
kim wilde: you came
alf:stuck on earth(semmonen avaruusolio jostain lastenohjelmasta)
terence trent-d-arby
take that
patrick swayze: she´s like a wind
vixen...
tahtoo takas teiniks kasariluvulle! :D
-mom -75-
david hasselhoff lauloi!
mä muistan sen kuin eilisen päivän kun ritari ässä alkoi ja mä olin _aivan_ lovena davidiin! kamalaa miten sitä voikin ihminen muuttua ajan saatossa (enkä nyt puhu davidista..).
minusta myös duran duranin nick oli hurjan söpö. jälkeenpäin kuvia katsoen hän kyllä näyttä ihan naiselta..
http://www.duranduranonline.com/intro.html
iiks!
bonnie tyler
maria mckee: show me heaven (minkä hanna pakarinen loistavasti lauloi idols-kisassa)
Kyllähän näitä riittää, kun rupee miettimään...
muistaako kukaan aikoinaan tullutta tv-ohjelmaa, perjantaipörssi taisi olla nimi?
huutonetissä on myynnissä suomirokkia1 cd, jolta löytyy aika paljon näitä biisejä mitä täällä on kyselty :)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17159352
tuli taannoin stara-ohjelma (tmv). bändin jäsenet eivät ilmeisesti sopineet lainkaan samaan bändiin vaan olivat jatkuvissa riidoissa.
susanne hoff..sillä oli ihana ääni. oli kuitenkin ihmisenä hankala. bändi hajosikin ritoihinsa aika pian eternal flamen jälkeen.
Muistaakseni ensi löhöiltiin sängyssä, sitten mentiin yläkerrasta puisia rappuja alakertaan, muistaakseni siinä oli kauko-ohjattava-auto.
Valoisa, aamuinen perhe-mainos. Pyjamat päällä ja Niina ja Asko ja ainakin toinen pojista mukana. Hymyilivät kovasti.
On videoita ollut ennen sun syntymää!!!!