Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

baariin lähdössä ja rakastajani suuttui.

Vierailija
05.06.2010 |

on itse mökillä perheensä kanssa ja mä en saisi käydä terassilla.

onko oikein? kai pelkää että löydän sieltä uuden miehen??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se menettää hyvän seksiseuralaisen.

Vierailija
2/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastunut sinuun, eikä hae vaan seksiä? Ei suhteenne voi perustua pelkkään seksiin ainakaan miehen taholta, jos on mustasukkainen sinusta.

Millaiset tunteet sinulla on miestä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole terassille menossa miehiä iskemään, vaan ihan kavereitten kanssa höpöttämään ja kattelemaan ihmisiä.

mutta en saisi??

Vierailija
4/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hieman lisää suhteestanne ja sen kehityksestä. Miten löysitte toisenne?

Vierailija
5/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos olisit ns. pelkkä panopuu hänelle, niin hän ei olisi mustasukkainen.

Vierailija
6/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kohtaan, muttei kuitenkaan niin paljon, että pystyisi vaimonsa jättämään. olemme seurustelleet kaksi vuotta ja aina vaan tuntuu jatkuvan. haluaisin totta kai enemmän, mutta koska en saa, en näe siinä mitään pahaa, että käyn terassilla kavereitten kanssa. musta todella törkeetä kieltää mua ja samalla olla vaimon kanssa mökillä.

Vierailija
7/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kohtaan, muttei kuitenkaan niin paljon, että pystyisi vaimonsa jättämään. olemme seurustelleet kaksi vuotta ja aina vaan tuntuu jatkuvan. haluaisin totta kai enemmän, mutta koska en saa, en näe siinä mitään pahaa, että käyn terassilla kavereitten kanssa. musta todella törkeetä kieltää mua ja samalla olla vaimon kanssa mökillä.

Kyllä typerä olet, jos annat VARATUN miehen pompottaa sinua ja menemisiäsi. Tee itsellesi palvelus ja heitä mies hornan tuuttiin. Varatut ja vieraissa jalkoväleissä juoksevat miehet ovat juuri tuollaisia. Katsovat voivansa määrätä muiden elämästä mutta itse tekevät mitä lystäävät.

Haluaisitko todella noin luonnevammaisen kumppanin?

Vierailija
8/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, mitä sille kuuluu missä kuljet vkl?

Hänhän on oman perheensä kanssa mökillä ja pettää sua vaimonsa kanssa?

Joten..?

Vierailija
9/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä suostuis jakamaan miestäni kenenkään kanssa.

Vierailija
10/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole mikään seksisuhde, vaan olemme puhuneet ja puhuneet, tiedän hänestä asioita joita kukaan muu ei tiedä, samoin hän minusta. meillä on todella paljon tunteita pelissä, ja olemme rehellisiä toisillemme.

Vierailija
11/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ikinä mihinkään...

Vierailija
12/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole mikään seksisuhde, vaan olemme puhuneet ja puhuneet, tiedän hänestä asioita joita kukaan muu ei tiedä, samoin hän minusta. meillä on todella paljon tunteita pelissä, ja olemme rehellisiä toisillemme.

Joo, on teillä varmaan mahtava suhde. Todella outoa ja ihmeellistä, ettei hän eroa vaimostaan. Annas kun arvaan: "lapset ovat vielä niin pieniä", "taloudellisesti on parempi odottaa vähän", "vanha äiti saisi sydänkohtauksen jos poika eroaisi", tai mitähän muita perinteisiä selityksiä niitä onkaan... Sori vaan, se tyyppi kusettaa sua.

Vierailija
13/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusetetaan myös vaimoa. tätä touhua on kestänyt jo kaksi vuotta ja kummallekkin sanotaan, että tässä nyt vaan mennään...

Vierailija
14/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuu enemmän kuin sanat. Taitaa äijä höpötellä lämpimikseen, jotta saa pesää sekä 1:ltä että 2:lta.

Hyi helvetti, mies on mökillä perheensä kanssa ja sieltä käsin aikoo estää sun menojas. JA sä jopa mietit lähtöäsi.

Miltä muuten tuntuu tietää se fakta, että ensin äijä uittaa munaansa vaimossaan ja sitten tulee panemaan sinua? JA et kai todella usko, jos hän sanoo että vaimon kanssa ei ole enää mitään? Jos ei olisi, niin olisi sinun luoksesi tullut jo aikoja sitten...

Huoh, kyllä naiset on sitten tyhmiä!

Vierailija
15/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse mökillä perheensä kanssa ja mä en saisi käydä terassilla. onko oikein? kai pelkää että löydän sieltä uuden miehen??

Vierailija
16/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran pysty vaimoaan jättämään, niin miks ihmeessä sä ap siinä roikut?! Hae joku OIKEA MIES!

sääliks käy sua. ja varsinkin kun nyt se mies on perheensä kans ja suuttui sulle. käsittämätöntä. kyllä sua ny vedätetään!

jätä se, tai kerro sen vaimolle. miks se mies ansaitsis teidät molemmat?

Vierailija
17/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaan exän. vaimokin on saamaton. tässä on kolme saamatonta ihmistä joutunut yhteen, kukaan ei osaa tehdä ratkaisua, vaikka pitäisi kyllä, tiedän...

Vierailija
18/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sulta, mieheltä että vaimolta. Mä sinuna hankkisin itelleni ELÄMÄN!

Vierailija
19/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

biisin muodossa

Vierailija
20/22 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne terassille lähdössä, täytyy huomenna keskittyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän