Mitkä asiat tulivat yllätyksenä lastenhankinnan jälkeen
Kommentit (3)
Kyllä jos aikaa saisin kääntää taaksepäin niin jäisi lapset tekemättä. Omaa tyhmyyttähän se on että ne yleensä piti tehdä. Ja tyhmästä päästä kärsii nyt koko ruumis, elämä ja lompakko.
leikki-ikäisen flunssa- ja korvatulehduskausien aikana. Jotenkin ajatteli, että lapset nukahtavat aikaisin, sitten voi itse valvoa ja heräillään rauhassa aamulla. Paskat se niin mene, itse on mentävä nukkumaan mahd. pian, sillä yöllä kuitenkin heräilee tai viimeistään aamukuudelta on joku pallopää punkemassa pystyyn.
Meillä ei koskaan ole ollut mitään flunssa- tai k orvatulehduskausia. Kaikilla kolmella lapsella korkeintaan yksi flunssa per vuosi jos sitäkään ja yhdellä lapsella kerran korvatulehdus. Lapset on opetettu käymään unille klo 20 joten omaa aikaa jää iltaisin. Tosin pönkäävät pystyyn klo 6 mutta so what, haluan silti illalla katsoa leffaa/jumpata/käydä lenkillä/sekstailla miehen kanssa joten ei tulisi mieleenkään käydä samaan aikaan lasten kanssa nukkumaan.
leikki-ikäisen flunssa- ja korvatulehduskausien aikana. Jotenkin ajatteli, että lapset nukahtavat aikaisin, sitten voi itse valvoa ja heräillään rauhassa aamulla. Paskat se niin mene, itse on mentävä nukkumaan mahd. pian, sillä yöllä kuitenkin heräilee tai viimeistään aamukuudelta on joku pallopää punkemassa pystyyn.
Nopeasti nekin ajat unohtuivat, eskari-ikäisen kanssa elo oli jo ihan erilaista ja nyt 10-vuotiaan kanssa ihmetellään murrosiän ekoja merkkejä ja elinpiirin nopeaa levenemistä. Ehkä sekin on yllättävää, miten paljon ja nopeasti lapset muuttuvat. Tokaluokkalainen oli ihan eri lapsi kuin tämä kolmannen luokan kevätjuhlan nuori kolli. :D