Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Univelkaa, koska on ohi??

Vierailija
05.06.2010 |

Vauva-aikana tuli nukuttua 2-4tunnin pätkissä vuoden verran nyt 3kkukauden ajan on saanua nukuttua 8tuntia putkeen. Siltikään ei tunnun riittävän unen määrä!!

Aamulla väsyttää, illalla ei meinaa saada unta, missä vika???!!??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se elämä vaan on..

Vierailija
2/6 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan yli 4 tuntia putkeen. Ja totaaliuniaika max 7 tuntia.

Olen ihan paskana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pari viikkoa ja aloin ite olemaan ihan rikki.

ap

Vierailija
4/6 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaa ni kauan ku lapset pieniä.mä nukuin puol vuotta 1-2h pätkissä,nyt saa nukuttua n. 6h putkeen(palannut työelämään,joten päikkäreistä voi vaa haaveilla)kolmas nyt vuoden ikäinen.ja aina väsynyt!minä siis!

Vierailija
5/6 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut väsynyt mutta en siis puhki-poikki. Sitten kun olen saanut nukkua kunnolla niin tuntuu kuin väsymys iskisi päälle ja olen kokoajan koomassa. En tiedä kuinka tästä pääsee ylitse. Ehkä elämäntapa remontti auttaisi omalla kohdalla.

Vierailija
6/6 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo väsymys häipyi kokonaan vasta lapsen ollessa noin 1,5-vuotta. Juttelin aikoinaan erään unitutkimukseen perehtyneen psykologin kanssa, joka selvitti tätä unen/valvomisen dynamiikkaa vähän paremmin. Eli pääasiassa siihen ei päde tavallinen matematiikka. yhtä valvottua yötä ei voi korvata parin yön pidemmillä unilla. Samoin pitkäaikainen huono uni vie kauan ennenkuin tilanne taas tasaantuu.

Tuttua siis tuo tilanteesi! Usko pois, kyllä se siitä vähitellen taas korjaantuu. Ja nyt kun tilanne on korjaantunut, tekee mieli jo toista vauvaa! *huokaus* :D