Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akka tais pettää =(

Vierailija
05.06.2010 |

Oltiin parisen viikkoa sitten naapuruston yhteisissä bileissä tuossa vähän matkan päässä, eukko tapansa mukaan alkoi olla petalimet sekaisin (niinku yleensä aina), niin aattelin sit lähteä muksujen kanssa kotiin yhdeksän aikoihin.

Muija tuli yhdentoista aikoihin kotiin ja sähläili tapansa mukaan, olin vaan nukkuvinani, kun tota petolintua ei kertakaikkiaan kestä katsella.

Mutta mutta, kun känniääliö tuli sänkyyn nukkumaan, niin ihan selvästi tuoksahti vieras mehterin haju, kaamee mällin ja lemmennesteiden lehahdus tuulahti valkovuotoisesta römpsästä.

Oiskohan tuolla kotkalla ollu niin hyvä säkäet ois saanu?

Tero

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka täällä kirjoittaa naapurin kanssa nainut jakorasia, sitten naapuri ja lopulta petetty, LAATUhuorissa käyvä mies. Jep. Tosi uskottava juttu.

Ap, oikeasti, mene hoitoon. Ei kukaan jaksa näitä sun grillibilefantasioita.

Vierailija
22/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon naapurin aloituksen, voisiko joku ystävällisesti nostaa sen mulle : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että "aikuiset" ihmiset kirjottelee tälläsiä tekstejä..

Vierailija
24/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä voit jättää meidät laatunaiset rauhaan. Meidän ei enää tarvi kestää sua ja sun juttujas kun sulla on omat maksulliset palvelusi. Kiitos!

Vierailija
25/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että käy ensi kerralla suihkusssa ennen kuin tulee viereen

Vierailija
26/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko vaan krapulaa? Eilen taas veti lärvät ja vingutti Paula Koivuniemee aamuyöhön.

Nyt on ollut ihan poissaoleva ja huolehtii tuosta kännykästään tosi paljon.

Taitaa olla äänettömällä ja aina poydällä väärinpäin, ettei näe tuleeko siihen viestejä.

Kohta taidan lukea sen tekstiviestit salaa.

Tero

Vierailija
27/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on noin hirveä akka riesanas niin miksi sua kiinnostaa sen tekstiviestit tai ylipäätään mikään muukaan? Oletko niin samperin saamaton luuseri ettei sussa ole miestä lähteä ja etsiä jotain kelvollisempaa? Vai etkö sä kelpaa muille?

Mä voin vilpittömästi sanoa että mulla on mulle ehkäpä se just maailman paras vaimo, seksikin on loistavaa ja sitä saa meillä tarpeeksi. Tiedän olevani onnekas mutta en ikinä pilaisi elämääni noin.

Pekka

Vierailija
28/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on noin hirveä akka riesanas niin miksi sua kiinnostaa sen tekstiviestit tai ylipäätään mikään muukaan? Oletko niin samperin saamaton luuseri ettei sussa ole miestä lähteä ja etsiä jotain kelvollisempaa? Vai etkö sä kelpaa muille?

Mä voin vilpittömästi sanoa että mulla on mulle ehkäpä se just maailman paras vaimo, seksikin on loistavaa ja sitä saa meillä tarpeeksi. Tiedän olevani onnekas mutta en ikinä pilaisi elämääni noin.

Pekka

anoppi eli eukon varakas äiti on jalka toisessa haudassa noin kuvaannollisesti, aattelin odottaa ensin että tää rasite potkaisee tyhjää, niin on sit vähän enemmän jaettavaa. Nyt mä jäisin tappiolle tästä koko hommasta.

Tero

Vierailija
29/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

anoppi eli eukon varakas äiti on jalka toisessa haudassa noin kuvaannollisesti, aattelin odottaa ensin että tää rasite potkaisee tyhjää, niin on sit vähän enemmän jaettavaa. Nyt mä jäisin tappiolle tästä koko hommasta. Tero

[/quote]

että sä olet noita persaukisia perinnönkyttääjiä. Onneksi mulla on ihan itse tienattuna sen verran reilusti, ettei päivääkään tarvi pilata paskassa suhteessa almuja odottaen. Pekka

Vierailija
30/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä olet noita persaukisia perinnönkyttääjiä. Onneksi mulla on ihan itse tienattuna sen verran reilusti, ettei päivääkään tarvi pilata paskassa suhteessa almuja odottaen. Pekka

kyllä mä ihan omillani pärjään enkä oo persaukinen, mutta kun näillä on tota kiinteistömassaa Helsingissä, Espoossa, Hangossa, Levillä ja Alicanten Costa Blancassa, niin aattelin kattoo ny tänkin kortin.

Ja Pekka, voin vaikka vannoa, että olen saanut paljon parempaa seksiä viime aikoina kuin sinä. Sulle tuskin on tantraseksikään tuttua?

Tero

Vierailija
31/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ihan omillani pärjään enkä oo persaukinen, mutta kun näillä on tota kiinteistömassaa Helsingissä, Espoossa, Hangossa, Levillä ja Alicanten Costa Blancassa, niin aattelin kattoo ny tänkin kortin. Ja Pekka, voin vaikka vannoa, että olen saanut paljon parempaa seksiä viime aikoina kuin sinä. Sulle tuskin on tantraseksikään tuttua? Tero

muistan hyvin ajan keskenkasvuisena pojankloppina kun vertailtiin kavereiden kanssa seksikokemuksia ja oltiin olevinamme niin miestä että.. =) Oi noita aikoja, kyllä sitä on osannutkin olla hölmö ja tyhmä. Joten usko vapaasti saavasi sitä parasta seksiä josta kukaan muu meistä ei osaa edes uneksiakaan. Tosi kiva jos se ajatus tekee sun helvetillisestä elämästäsi edes siedettävää. Pekka

Vierailija
32/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te vaimojanne omista. Vaimo omistaa oman ruumiinsa ja tekee sillä mitä huvittaa ja te teette omillanne. Luulisi sääntöjen olevan selvät.

Vierailija
33/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan sitä tähän:

"Tero on maalta minä olen kaupungista

Tero on naimisissa minä olen vapaa

Terolla on velkaa minä olen varakas

Tero kulkee jalan minulla on auto

Tero on kusipää minä olen joviaali

Terolla on vaikeaa minulla on hyvin"

T. Teron akka

p.s. piilotin puhelimen.

Vierailija
34/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin parisen viikkoa sitten naapuruston yhteisissä bileissä tuossa vähän matkan päässä, eukko tapansa mukaan alkoi olla petalimet sekaisin (niinku yleensä aina), niin aattelin sit lähteä muksujen kanssa kotiin yhdeksän aikoihin.

Muija tuli yhdentoista aikoihin kotiin ja sähläili tapansa mukaan, olin vaan nukkuvinani, kun tota petolintua ei kertakaikkiaan kestä katsella.

Mutta mutta, kun känniääliö tuli sänkyyn nukkumaan, niin ihan selvästi tuoksahti vieras mehterin haju, kaamee mällin ja lemmennesteiden lehahdus tuulahti valkovuotoisesta römpsästä.

Oiskohan tuolla kotkalla ollu niin hyvä säkäet ois saanu?

Tero

Vierailija
35/35 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan sitä tähän:

"Tero on maalta minä olen kaupungista

Tero on naimisissa minä olen vapaa

Terolla on velkaa minä olen varakas

Tero kulkee jalan minulla on auto

Tero on kusipää minä olen joviaali