Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
21/650 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli virkeää seksiä koko suhde. Hiukan ennen kuin nainen lähti, niin nuolin pimppaa ja oltiin aika herkässä tilassa molemmat parin viinilasin jälkeen. Olin nuollut varmaan liki tunnin ja kunnon orkut, kunnes se avasi silmät ja katsoi minua sanoen: "sinäkö, painu vittuun..." no sieltä vitusta sitten nukkumaan =)

täytyy sanoa, että kyllä se sattui.

Vierailija
22/650 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"inhoan sitä todella paljon ja seksihalut tyssäävät siihen. En käsitä, miten mies voi ajatella, että sellainen kiihottaisi?!? Siis sama kokemus aikaisemmissa miessuhteissa. Paneminen, muna, kyrpä, vittu, pillu, naidaan...ym. ym. ovat sanoja, joita en todellakaan halua kuulla kesken rakastelun. Onneksi mies on oppinut."

Itse taas vältän kuin ruttoa, sellaisia naisia jotka ovat sitruunannielleitä noissa jutuissa. Eräs tuttu nainen joka on hyvin suorapuheinen ja suhtautuu seksiin täysin "coolisti", vastasi kerran erääseen kysymykseeni. Kysyin ; "miltä se tuntuu fyysisesti kun haluat kyrpää ja tiedät saavasi sitä kohta". Hän vastasi ; "Päätä alkaa huimata ja pimppiä kihelmöidä". Nauroin, nauroin siksi että kukaan nainen jolta olen tuota kysynyt (siis tutulta jonka kanssa ollaan sinut seksikeskusteluissa) ei ole aiemmin osannut vastata noin yksinkertaisesti. On vaan tullut diipadaapaa jostain "henkisistä jutuista"...

Be Cool

Terveisin

Mies Hesasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/650 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas luulin ensin että sä repesit sille että aikuinen nainen puhuu omastaan nimellä pimppi...

pikkulikoilla kun on sellainen pimppi ja aikuisilla naisilla jotain ihan muuta

terkuin:

Nainen, ulkomailta ;)

Eräs tuttu nainen joka on hyvin suorapuheinen ja suhtautuu seksiin täysin "coolisti", vastasi kerran erääseen kysymykseeni. Kysyin ; "miltä se tuntuu fyysisesti kun haluat kyrpää ja tiedät saavasi sitä kohta". Hän vastasi ; "Päätä alkaa huimata ja pimppiä kihelmöidä". Nauroin, nauroin siksi että kukaan nainen jolta olen tuota kysynyt (siis tutulta jonka kanssa ollaan sinut seksikeskusteluissa) ei ole aiemmin osannut vastata noin yksinkertaisesti. On vaan tullut diipadaapaa jostain "henkisistä jutuista"...

Vierailija
24/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi eilen kesken kaiken: onpa sulla mustat silmänaluset.

Vierailija
25/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Emätinpierun ollessa kyseessä).

Vierailija
26/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan menisin lukkoon silleen etten sekstailisi sen kanssa piiiitkäään aikaan. oon muutenkin niin helvetin herkkä

Vierailija
27/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan sitä todella paljon ja seksihalut tyssäävät siihen. En käsitä, miten mies voi ajatella, että sellainen kiihottaisi?!? Siis sama kokemus aikaisemmissa miessuhteissa. Paneminen, muna, kyrpä, vittu, pillu, naidaan...ym. ym. ovat sanoja, joita en todellakaan halua kuulla kesken rakastelun. Onneksi mies on oppinut.

Vierailija
28/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä monesti orkun saatua voihkaisi " äiti!"

Älkää kysykö miks, en haluu itekään tietää ;)

Vierailija
29/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauskaa...

Vierailija
30/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ny hyvät ihmiset...:D Hihhihhiii!!...

Vierailija
32/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se raukka pelkää kuollakseen että ois kohta toinen vauva tilauksessa...turhaan se pelkää!

Vierailija
33/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nyt naurattaa, mutta tilanteessa tosi ällöä, tekee sitä honk-honkia muulloin tosin, ei sängyssä/rakastellessa, mutta jos ohi mennen puristaa rintoja tms ni sanoo ton honk-honk ja se on noloa ja tyhmää...

Vierailija
34/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En ollut kostunut sillä punaisella sekunnilla minkä jaksoi esileikkiä)

Vierailija
35/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen jälkeen kyllä saattaa, tai muulloin ohimennen, vaikka halaillessa tai no milloin vain... Kai se on hänestä sitten jotenkin hauskaa...? No, ei se minua haittaa kummemmin, mutta aika epäromanttista kyllä on.

16

Vierailija
36/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jäänny sille synnytyksen jälkeisestä ensikerrasta päälle ja synnytyksestä on aikaa jo yli puol vuotta.

No sitten kun sanon että " ei satu" niin se alkaa hokea että " haluutko kovempaa?" " haluutko tulla päälle/alle/voinko ottaa takaapäin?"

*Huoh*

Siinä me sitten keskustellaan ja " rakastelu" etenee AINA samaan tapaan..

Vierailija
37/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt menny vuosi tolleen :/

Vierailija
38/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

24

Vierailija
39/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko mä jääny jostain paitsi+

Vierailija
40/650 |
07.04.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan naurata kun sitä tehdään aika useinkin (ja ei niinkään sängyssä vaan sen ulkopuolella). Miehen mielestä vitsikästä... aina tulee Ed mieleen. Yök

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi