Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? Lääkärit HOI...?!

Vierailija
04.06.2010 |

Olen kärsinut flunssasta jo reilusti toista viikkoa. Koko ajan saan niistää paksua keltaista räkää ja sitä tulee oikeasti paljon. Suuhun tulee myös räkäklimppejä yskiessä.

Iltapäivällä nukuin kolmen tunnin unet, koska olo oli tosi heikko ja sitä enne vielä tein totaalisen tyhjennyksen...maha oli ihan "vesiripulilla".

Kun heräsin ja niistin...tuntui, että joka paikkaan sattui. Ihan niinkuin älytön hermosärky hampaat, leukapielet, pää. Jotenkin tuntui, että olisi tuon koko unien ajan purrut hampaita yhteen. Nyt olen kärsinyt tuosta "hermosärystä" jo viisi tuntia...eikä helpotusta näy. Yskiminen ja kyykistely/pään alaspäin laitto sekä niistäminen aiheuttaa käsittämättömän kovaa kipua.

Kipu on siis aivan järkky ja tuntuu noissa pään ja leukaluiden hermoissa. Ei siis tunnu ollenkaan miltään tiukalla olevilta lihaksilta vaan kipu pn viiltävää ja terävää.

Otin särkylääkkeen kolme tuntia sitten, ei helpotusta. Mitähän tää nyt sitten on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu kamalalle, mene lääkäriin. Jos kotona on Duactia tai vastaavaa allergialääkettä, se voi auttaa limakalvoturvotukseen.

Vierailija
2/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä huomenna päivystykseen. Eikös vain?

ap.

Taidampa ottaa lisää särkylääkettä ja koettaa nukkua yön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vahvasti sellaiselta kyllä. Tuon Duactin kanssa kannattaa silti olla hieman varovainen, on reseptilääke ja joillekin aiheuttaa voimakkaita tuntemuksia, mutta jos menet lääkäriin, hän voi mahd. määrätä sulle Duactia sitten. Kenenkään toisen reseptilääkkeitä ei pidä mennä syömään, vaikka olisi miten kipeä, ellei sitten itselle ole määrätty just samaa lääkettä. Luulen kyllä, että sulla on aikamoisen tukossa poskiontelot ja kannattaa kyllä pikimmiten mennä tutkituttaan ne, ettei jää muhimaan limaa, se vain sitkistyy ja jämähtää sinne ja sitten onkin jo vaikeampaa taas.

Vierailija
5/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti lääkäriin, ei noin pahana mene itsekseen ohi.

Ja ne läkekuuritkin tehoaa hitaasti, menee pari kolme päivää ainakin, ennenkuin olo helpottuu.

Nimim. liikaa kokemusta ko. vaivasta

Vierailija
6/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa suolasarvi, merisuola+vesi liuoksella huutomaan ontelot, helpottaa pian. Muista vaan tarpeeksi usein huuhtoa niita.

Vierailija
7/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa suolasarvi, merisuola+vesi liuoksella huutomaan ontelot, helpottaa pian. Muista vaan tarpeeksi usein huuhtoa niita.

Olen myös kuullut, että se suolahuonehoito on tosi hyvä apu myös, jos on usein esim. poskiontelotulehduksia ym. infektioita, auttaa siihen kuulema tosi hyvin. Ajattelin itsekin kokeilla noita suolahoitoja, jos taas äityy infektiot pahaksi.

Vierailija
8/8 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada näin fiksuja vastauksia. Olen kärsinyt poskiontelontulehduksista ennenkin, mutta ikinä ei ole kasvojen ja hampaiden alueilla tuntunut mitään kipuilua. (ainoastaan kun pään laittaa alaspäin niin paineen tunne).

Koska tämä kipuilu on nyt niin toisenlaista ja tuskaista...aloin jo huolestua. Kiitos teidän... menen huomenna lääkäriin. Eihän tätä voi enää kauemmin katella. Suurkiitokset teille vastanneille!

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä