Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä ollut täitä?
04.06.2010 |
Oletteko niitä jotka saa hysteerisen kohtauksen ja desinfioi kaiken lattiasta kattoon vai pysyykö järki päässä ja toimitte sen mukaisesti? Huvittavia ne hysteerikot, hyppivät seinille ihan ku olisi tappava tauti kyseessä.
Kommentit (3)
Mistä niitä täitä muuten tulee muuten kuin toisten pipoista tms?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän koulussa oli epidemia viime vuonna, mutta ei tänä vuonna. Meillä on monta lasta ja täikuurit piti ottaa koko perheele pariin kertaan. Täit viihtyvät parhaiten puhtaassa tukassa.
monen kuukauden ajan, niin sitä muuttuu hysteeriseksi jo...