Minkäs ikäisiä teidän miehet ovat?
Kommentit (144)
minä olen 22v ja mieheni on täyttämässä 26. Meillä tyttö 3.5v ja rv 31!
Vaihdoin nimimerkkiä, enkä äkkiä löytäny että oonko jo vastannu tähän. Joten vastaan silti.
Ite olen 19 (vm-86) ja rakas avokkini on 18 (vm-87) ja tytär synt. 01/05
Mies on 27.Itse täytän lokakuussa 23.
16vuotiaista en tiedä, en tunne yhtään 16vuotiasta isää. Itse täytän 19, mieheni 22vuotias ja aivan täydellinen isäksi :) parempaa isää en voisi lapselleni toivoa. Yhdessä ollaan kasvettu teini-iästä (yli4v seurusteltu, 3v asuttu yhdessä) aikuisiksi, monia ikäisiämme olosuhteiden vuoksi kypsemmiksi. Samat tavoitteet, samat unelmat. Vieläkin rakastetaan toisiamme päivä päivältä enemmän, aivan kuin masussa kasvavaa pikku herraakin. On niin rauhoittavaa, kun tietää että ei koskaan joudu lasta kasvattamaan yksin :) Ja miehen malli on paras mikä olla voi.
Minä 28-v. , avomies 37-v. ja lapset 4-v.7kk ja 3-v.
Joku kirjoitti, että alle 25-vuotias mies ei ole kypsä isäksi??!!! Huh, huh! Aviomieheni on 23-vuotias. Hän opiskelee opettajaksi, elämänarvot ovat kohdallaan, koskaan ei ole baareissa viihtynyt ja odottaa " Topiamme" aivan yhtä paljon kuin minäkin. (Laskettuaika 6.9. ja tätä lasta on todella tehty ja odotettu.) Rakastamme toisiamme aivan älyttömästi, eikä ikäeromme ole ongelma. (Itse olen kaksi ja puoli vuotta vanhempi, open hommia tehnyt jo kolmatta vuotta, ja työpaikalta aarteeni bongasinkin...) Emme elä yhteiskunnan rahoilla. Ihan omilla säästöillämme rakensimme omakotitalon, autokin on velaton ja ruokaa riittää taatusti meille kaikille kolmelle :) Ja mitä sitten, vaikka jotkut lapsiperheet saisivat yhteiskunnalta tukia. Helvetti, hakeehan rahaa sossusta kaikki juopotkin, ja niillekin sitä syydetään! Miksei siis lapsiperheille?!
Ja jotkut miehet eivät ole kypsiä isiksi edes nelikymppisinä. On niitä säälittäviä paskahousuja, jotka pyörii bemarillansa vielä ikäloppuinakin torin kulmilla ja iskee pikkutyttöjä...
Toiset miehet taas ovat miehiä jo kakskymppisinä. Tekevät töitä, hoitavat perhettä ja parisuhdettaan, rakastavat lapsia ja vaimoaan/tyttöystäväänsä. Ei se nyt jumaliste ole iästä kiinni.
Ennen kuin löysin tämän nykyisen mieheni, ehdin seurustella muutaman itseäni paljonkin vanhemman miehen kanssa. Tapasin heitä ehkä kerran ja totesin, että ikä ei tee miestä! Yli kolmikymppisiä, vain alkoholi ja ravintolaillat mielessä... HYI! Tai sitten sellaisia 26-vuotiaita ikiteinejä, jotka vilkuilivat itseään jokaisesta näyteikkunan kuvajaisesta... Ja kuvittelivat olevansa maailman komeimpia... Mitä liekin oikeustieteen kandeja tai upseereita... PAH!
Löysin siis oman kultani työpaikalta. Hän on uskomaton. Jotain sellaista, mitä en koskaan uskonut löytäväni! Mutta löysin kuitenkin! Tuolla hän nyt lyö viimeisiä laudotuksia appiukkonsa (eli isäni) kanssa kauniin kotimme ikkunoiden päälle... Ja rakastan häntä niin paljon, ja tiedän tämän olevan kestävää!
Että näin!
Laurukka 37+1
Mies on 30, itse 18, esikoinen vuoden vanha ja la 06.09
Minä olen 19, joulukuussa täytän 20. Avomieheni täyttää marraskuussa 24. Masuasukin la 21.9.
Ei miehen iästä voi päätellä onko hän hyvä isä, vai ei. Ja nuoret kypsyvät niin eri tahdissa, ettei siitäkään voi päätellä mitään. Itse olen juuri täyttänyt 20 ja mieheni 18 ja useimmiten olen itse se lapsellisempi osapuoli riidoissa ym. Tyttö on 7vk.
minä ja mies molemmat 22vee ja meillä on kolme ihanaa tyttöö.
minä olen 21v ja avomieheni 28v.. esikoistamme odotellaa..
minä 21v, mies 26v, esikoinen 1,5v ja kakkosen la lokakuussa.
itse olen 21v ja mies on 28v. esikoista odotellaa jonka pitäisi syntyä tammikuussa -06 =)
minä olen 19 ja mies 23!