Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotiaalla taiveihottumaa - onko se nyt atopiaa?

Vierailija
04.06.2010 |

Tänään huomasin, että 1-vuotiaallani oli tullut taiveihottumaa. Ei ole ollut aiemmin. Itse olen täysin atoopikko ja lapsena ihoni oli ihan kamala. Onkohan mitään tehtävissä lapsen osalta?

Puhkeaako ns. maitorupi yleensä tässä iässä?

Aqualan L:ää laiton lapselle koko kroppaan kylvyn jälkeen (kun iho on juuri kuivattu, mutta vielä tavallaan kostea kylvyn jälkeen) ja 1% Hydrokortisonia punottaviin taipeisiin.

Tänne avaudun lähinnä sen takia, kun nyt hämmästelen tässä tilanteessa lähinnä itseäni: miten voin olla näin avuton tämän asian kanssa, kun mullahan pitäis olla ihan omakohtaisetsi kaikki tieto asiasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tuli nuorempana aina ihottumaa käsivarren taipeisiin. Ja nykyisin talvella kädet on tosi kuivat ja halkeilevat ihan verille. Lääkärin mukaan minulla on atooppinen iho. Tuo taiveihottuma on hävinnyt kyllä ajan myötä.

Veljelläni oli vauvana todellapaha maitorupi. Sitä hoidettiin kaikenlaisilla voiteilla. Nyt aikuisena ei ole mitään muita oireita kuin kuiva iho silloin tällöin.

Sinä tiedät hyvin miten atooppista ihoa hoidetaan, joten rasvailet vaan ihan rauhassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän