Minkä elokuvan suosiota ette voi ymmärtää?
Forrest Gump. Oli kertakaikkiaan pinnallinen ja typerä elokuva.
Kommentit (66)
Sinkkuelämää Katsoin sen ykkösen ja oli kyllä maailmakaikkeuden paskin elokuva. Tuhlattu aikaa johonkin vaatteiden vaihteluun musiikin tahtiin. Aivan ala-arvoinen leffa. Nyt sit on tulossa se kakkonen ja mammat odottaa ihan into piukeena sen ilmestymistä. En vaan pysty ymmärtämään!!!???
Vaikka tietenkin jotkut palstamammat heti luulee, että olen ruma, enkä saa ketään tms. Itse asiassa olen hyvinkin kaunis ja jopa seksikäs, mutta en tosiaan ymmärrä,että sellaista ihannoidaan, nussitaan kenen kanssa tahansa ja ostellaan vaan korkokenkiä!!
Tuulen viemää-elokuvan Scarletthan on ehkäpä tarkoituksella ikävästi itsekäs :D Siinä kirjassa kun ei ole tarkoituskaan kaiken päättyä onnellisesti.
Sekä Englantilainen potilas, Piano ja Hiljaiset sillat.
En vaan yksinkertaisesti tajua mitä jengi näkee niissä.
king kong (se uusintafilmatisointi)
sormusten herrat
en ymmärrä elokuvan suosiota ja hehkutusta. Ja onhan se tavallaan elokuvankin vika, siis se miten hahmot siitä esitetään. Tosin Tuulen viemää oli minusta kirjana vielä kauheampi, siihen meni enemmän aikaa kuin leffaan :D
Ei kai se ole elokuvan vika?
Minusta se Scarlett vai mikä lie olikaan vaikutti todella itsekkäältä minäminä-tyypiltä, inhottava hahmo.
10 ei pidä elokuvasta, jos siinä on inhottava hahmo?
vaan siitä minkä suosiota ei syystä tai toisesta voi ymmärtää.
Potterit ja Tarut herroista yms fantasiajutut. En käsitä, miksi aikuiset ihmiset katsovat noita- ja haltijaörrimörrisatuja.
joutunu seuran vuoksi katsomaan esim. Steven Segalin leffoja.. No HOHHOIJJAKKAAAAAAHHHH.. Äijällä tasan yksi ilme ja juoni on aina kopio jostain edellisestä.. Mun mies tykkää näistä, niin sit oon yrittäny pysyä hereillä Meidän Leffaillassa... kräääähhhhhhhh!!
Mutta muuten noista julkisuutta saaneista.. en oo tajunnu näitä Kieslowskin kolme väriä-leffoja. Nuija minä? Amelie meni kans ohi. Dancer in the Dark oli ahdistava ku mikä.
Kellopeliappelsiin. Voin oikeasti fyysisesti pahoin kun katsoin sen. Tuli tunne että elokuvan tekijän on täytynyt vihata naisia todella paljon kun teki tuollaisen leffan. Jäi todella paha olo leffasta.
Sehän perustuu todella kuuluisaan kirjaan, eli ei oo leffantekijän kuvitelmia vaan kirjailian. Lukiessa oma mielikuvitus pahensi mielikuvia vielä inhottavimmiksi, se oli toki kirjailijan tarkoituskin. Elokuva oli ihan ok, kirjan synnyttäminen mielikuvien jälkeen.
Tulee telkkarista lähipäivinä ja kaikki lehtien tv-arvostelijat hehkuttaa. Musta se oli tosi surkea leffa.
Ei juurikaan sellaisia leffoja joihin suhtautuisi neutraalisti.
Ihan ehdottomasti! Niin huonoa ja kliseemäistä läppää että.
Itse katsoin elokuvan osittain kelaten, siinä kun on toooooodella pitkiä kohtauksia joissa ei puhuta mitään, ja silti meinasin nukahtaa.
Toinen mitä en ymmärrä on Sinkkuelämää. Naiset vatvovat jotain tyhjänpäiväisiä parisuhdejuttuja (siis tyyliin mies pitää jättää jos sillä on väärän malliset alsuhousut, yök sentään, eihän sellaista voi sietää) Ja vaatteet ovat elämän pääsisältö.
Lost in translation
En vain voi käsittää kaikkia ylistäviä arvioita ja palkintoja ym. Mä meinasin nukahtaa täysin jo alkumetreillä ja koko leffan sinnittelin läpi odottaen että se siitä jossain vaiheessa paranisi. Mutta ei. Samaa väsyttävää tylsyyttä loppuun saakka.
mikä on tehty Hollywoodissa/amerikassa.
julia roberts on surkea näyttelijä ja koko leffan juoni moraaliton.
Ps. I love you oli ainakin ihan huono. Samoin tuo Sinkkuelämää.
Forrest Gumpista ja Ameliesta sen sijaan kyllä tykkäsin, molemmat oli musta tosi ihania.
Avaruusseikkailu 2000 oli maailman tylsin ja Kellopeliappelsiini ja Eyes wide shut ällöttäviä molemmat.
Ps. I love you oli ainakin ihan huono. Samoin tuo Sinkkuelämää.
Forrest Gumpista ja Ameliesta sen sijaan kyllä tykkäsin, molemmat oli musta tosi ihania.
Avaruusseikkailu 2000 oli maailman tylsin ja Kellopeliappelsiini ja Eyes wide shut ällöttäviä molemmat.
Eihän Ps. I love you edes ole suosittu.
Kaikki Stanley Kubrikin elokuvathan on hyviä!!1!
Joo, teininä vollotin sille silmät punaisina, mutta näin aikuisena sen olen kerran nähnyt ja ymmärsin kyllä, että leffana se on äärimmäisen köykäinen.
Sinkkuelämää-sarjoja ja -leffaa ei mielestäni voi niputtaa samaan kastiin. Leffojen suosiohan perustuu sarjan suosioon, ei elokuvien laatuun.