Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen 5-vuotias uhkailee kaveriaan

Vierailija
04.06.2010 |

että halkaisee kaverin äidin ja pikkusiskon veitsellä?

terve? normali? uhmakas?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai siihen pitää puuttua. Omani uhkaili meitä vanhempia juuri 4-5v. Nyt 6v. ja uhkailut selkeästi vähentyneet.

Vierailija
2/5 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia vanhempiaan. Omia vanhempia kuuluu uhmata tiettyinä ikäkausina, se kuuluu kehitykseen. Itse en myös pidä kovinkaan normaalina, että kaverille puhuu 5 v tuollaisia. Puhu lapsen vanhemmille, ja selitä lapsellesi, että tuollainen ei ole hyväksyttävää käytöstä, ettei vaan ota mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ahdistuu

Vierailija
4/5 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen seuraa, ja jos on ns kotipihakaverin, niin menet mukaan siihen pihaan, ja puutut kaverin puheisiin mikäli aihetta on. Jos sun lapsi sitä pelkää, niin puututtava sun on, vaikka kuinka joku olis sitä mieltä, että vieraita ei saa komentaa. Mun mielestä saa, ja pitääkin, jos oma lapsi pelkää, ja vieraan lapsen vanhempia ei vahtiminen kiinnosta

Vierailija
5/5 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden iskä on lyhyenläntä suomimacho. Siis se, joka pari olutta saadessaan kasvaa kummasti senttejä ;D

Okei, raaka yleistys, mä tunnen ihan mukavia lyhyitä miehiä (muutaman) mutta useamman niitä, jolla on ongelma pituudestaan. Ja niiden poikaset käyttäytyy just noin. Joskus se suoraansanoen v*tuttaa, kun mun vuoden nuorempi ja 10 cm pidempi poikani ei kuitenkaan uhmaa heitä/häntä millään tavalla, kunhan on vaan tavallaan niin "hidas" ettei tajua kun suoraan kettuillaan ja haastetaan riitaa...