Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi bodom murhayöstä: viinaa,seksiä ja mustasukkaisuutta....

Vierailija
25.03.2005 |

Iltasanomissa tänään......huhuhuh.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleen paljon pahemmat kuin ne todellisuudessa olivat. Lisäksi, koska hän aiemmin on auliisti aina suostunut haastatteluihin, on todella outoa, että hän ei nyt halua tulla julkisuuteen puolustamaan itseään.

*Waldemarin sivuilta, lehtijutusta vuodelta 1980*:

Nils Gustafsson muistaa tapahtumista vain ne hetket, kun he menivät nukkumaan ja sen, jolloin hän herää Töölön sairaalassa. Hänen ensimmäiset sanansa ympärillä oleville hoitajille olivat: " Miten minä jouduin moottoripyöräkolariin?" Hirveästä surmatyöstä hän ei muistanut mitään.

- Minulla oli kasvoissani kaikkiaan noin 10 pistohaavaa, ylä- sekä alaleuka murskana sekä lisäksi noin 10 sentin kokoinen ruhjevamma päässä mikä ilmeisesti tuli siitä kivellä tai putkenpätkällä suoritetusta iskusta. Viiltohaavoja oli myös kyynärpäissäni ja molempien käsien rystysistä olivat nahkat poissa. Kai minä jotenkin olen yrittänyt suojautua...

- Kaikki päässäni olleet haavat tulivat vasemmalle puolelle, sillä nukuin oikealla kyljelläni. Yksi pistoista vaurioitti tasapainoelintä, sillä jouduin toipumiseni jälkeen opettelemaan kävelemisenkin uudelleen.

- Siitä en ole varma, että pääsinkö itse pois teltasta vai vedettiinkö minut. Joka tapauksessa murhaaja yritti vetää minut veteen, sillä paikalla oli minun kantapäitteni jäljet. Joko hän ei ollut jaksanut tai sitten hän pelästyi jostakin, koska oli lopulta jättänyt minut makaamaan telttakankaan päälle.

Vierailija
62/66 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli ja Nisse harrastivat seksiä teltassa eikä Nissellä sitten seissyt. Muut, etenkin Seppo, ilkkuivat hänelle jonka jälkeen Nisse kävi Sepon päälle ja syntyi tappelu jossa Seppo ilmeisesti oli niskan päällä. Kolme muuta lyöttäytyivät yhteen ja Nisse lähti juosten pois ottaen kuitenkin Sepon kengät mukaan kostoksi. Yksin metsässä Nisseä kuitenkin rupesi koko homma niin vituttamaan että hän piilotti kengät ja palasi tarkoituksenaan kostaa etenkin Irmelille joka oli tehnyt hänestä pilkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaaltahan joku näki vaalean miehen hiippailemassa teltan läheisyydessä silloin kuin Gustafsson jo makasi sen päällä. Tätä en oikein ymmärrä.

Valehteliko poika joka kertoi miehestä jottei häntä itseään epäiltäisi? Tämä todistaja oli 15v. eli olisi hyvinkin voinut olla mustis esim Irmelistä.

Vai oliko tämä hiippailija varas joka kuvitteli Nilsiä sammuneeksi ja kiersi katsomassa voisiko jotain ottaa?

Vai oliko tämä vaalea hiippari sittenkin murhaaja?

Vierailija
64/66 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaaltahan joku näki vaalean miehen hiippailemassa teltan läheisyydessä silloin kuin Gustafsson jo makasi sen päällä. Tätä en oikein ymmärrä.

Valehteliko poika joka kertoi miehestä jottei häntä itseään epäiltäisi? Tämä todistaja oli 15v. eli olisi hyvinkin voinut olla mustis esim Irmelistä.

Vai oliko tämä hiippailija varas joka kuvitteli Nilsiä sammuneeksi ja kiersi katsomassa voisiko jotain ottaa?

Vai oliko tämä vaalea hiippari sittenkin murhaaja?

Vierailija
65/66 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KOska joku silminnäkijähän oli väittänyt nähneensä jonkun KENGÄT JALASSA makaavan teltan päällä.. Jos se oli siis Seppo, ja Nils keksi piilottaa kengät sen jälkeen..

Vierailija
66/66 |
29.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko silloin kaikki todisteet ym. julkiseksi?