Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi bodom murhayöstä: viinaa,seksiä ja mustasukkaisuutta....

Vierailija
25.03.2005 |

Iltasanomissa tänään......huhuhuh.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minä oonkin parempi Bodom-tuntija kun sää, oon ollu jo xxx vuotta kiinnostunut... Lällästilää"

Varokaa tai mä kerron mun isille, se onki paljon vahvempi ku sun isi tai vaikka teiän kaikkien isit..!! ;D Tehän ootte kun lapset hiekkalaatikolla.. :DDDDD

Vierailija
22/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa tapella tälläisistä asioista.

Moni on varmasti lukenut tapauksesta jo ennen viime

kevättä ja ollut asiasta kiinnostunut.

Mutta tottakai asiasta keskustellaan paljon juuri nyt

kun tapaus on tullut uudestaan esille ja tapaus on nytkähtänyt

eteenpäin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim. 1970-luvulla syntyneen luusi kuulleen näistä murhista alle 10-vuotiaana eli viimeistään 1980-luvulla jos kiinnostusta on ollut.

Vierailija
24/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös poliisi on joutunut tämän toteamaan, koska paljon kohutuista dna-näytteistäkään ei ole löytynyt mitään ratkaisevaa todistetta syyllisyyden osoittamiseksi. Jossain vaihessa kohistiin tutkinnassa ilmenneestä " ratkaisevasta käänteensä" ...tämä jäi kuitenkin toteutumatta ja poliisi joutui todistelussaan todennäköisyyksien ja spekuloinnin tielle.

Vierailija
25/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin viimeistään olisi pitänyt murhasta kuulla ja luulisi että 80-luvulla syntyneet olisivat ainakin siitä asti tienneet Kyllikki Saaresta.

Vierailija
26/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina kääntyi vaaka Nilsin syyllisyyden puolelle.

Vierailija
27/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen lukenut Alibia alle 10-vuotiaana.

Vierailija
28/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme olekkaan sinä.

Vierailija
29/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olisin aika huolestunut, jos joku alle 10-vuotias olisi erittäin kiinnostunut joistain karmaisevista telttasurmista!

Vierailija
30/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin viimeistään olisi pitänyt murhasta kuulla ja luulisi että 80-luvulla syntyneet olisivat ainakin siitä asti tienneet Kyllikki Saaresta.

Vierailija
31/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahan on tappiosi, js täytät pääsi jollain murhiin liittyvillä yksityiskohdilla, niin kuin kuka tykkäsi kenestä jne. Kyllähän kaikki nämä murhat tuntevat, mutta kiva, että pääset nyt pätemään, kun osaat yksityiskohdat ulkoa.. :D

Vierailija
32/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tiedon janoinen ja melkoinen lukutoukka ala-asteella (fantasia iski muhun jo silloin: Eddings), mutta koskaan en ajatellut murhia... Korkeintaan kauhujuttuja.

Vierailija
33/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omahan on tappiosi, js täytät pääsi jollain murhiin liittyvillä yksityiskohdilla, niin kuin kuka tykkäsi kenestä jne. Kyllähän kaikki nämä murhat tuntevat, mutta kiva, että pääset nyt pätemään, kun osaat yksityiskohdat ulkoa.. :D

Vierailija
34/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nils asustaa nykyään vaimonsa kanssa lähellä Bodom järveä; omistaa ratsastustallin ja on ollut (onnellisesti?) naimisissa koko ikänsä - elänyt (järven tapahtumien jälkeen?) täysin nuhteettoman elämän-, ei ole edes koskaan yhtä parkkisakkoa saanut!

Minä uskon, että teltassa on käyty kamppailu nuorten kesken eikä ns. kolmansia osapuolia ole ollut (siis ulkopuolisia) - toinen miehistä on voinut tehdä surmat, ja Nils on esimerkiksi tappanut hänet (oliko se nyt Seppo) itsepuolustukseksi-, viranomaisille on kuitenkin sepittänyt tarinan ulkopuolisesta murhaajasta, jotta ei joutuisi murhasta itse syytteeseen - itsepuolustusta kun on erittäin vaikeaa toteen näyttää näin jälkikäteen. Joka tapauksessa ihan selvä intohimo rikoshan tuo on selvästikin ollut!

Eiköhän Nils ole kuitenkin sovittanut (mahdollisen) rikoksensa jo - ajatelkaas elämää tuollainen asia omalla tunnolla!! Ei varmasti ole helppoa - ja aivan varmasti traumatisoi iäksi. Kyseessä on jo vanha mies-, joka on TOSIAAN elänyt täysin nuhteetonta elämää tuon yön jälkeen - järjetöntä pistää hänet nyt (40 vuotta myöhemmin!) vankilaan asian vuoksi.

Vierailija
35/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen näkemys

Vierailija
36/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on osuutta niiden nuorten kuoleman kanssa, niin pitäisikö asia painaa villasella siksi ,että hän on jo vanha (?! 60v.?!) mies???

Vierailija
37/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nils asustaa nykyään vaimonsa kanssa lähellä Bodom järveä

Vierailija
38/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eiköhän Nils ole kuitenkin sovittanut (mahdollisen) rikoksensa jo - ajatelkaas elämää tuollainen asia omalla tunnolla!! Ei varmasti ole helppoa - ja aivan varmasti traumatisoi iäksi. Kyseessä on jo vanha mies-, joka on TOSIAAN elänyt täysin nuhteetonta elämää tuon yön jälkeen - järjetöntä pistää hänet nyt (40 vuotta myöhemmin!) vankilaan asian vuoksi. "

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Eiköhän kaikki rikoksentekijät kärsi siis ihan tarpeeksi kun asia on vaan omallatunnolla! Vankilat voidaan lakkauttaa ja yhteiskunta säästää pitkän pennin kun ei tarvita oikeuslaitosta, poliisia eikä vankiloita. HIENOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
39/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Nisse ole bussikuski?

Vierailija
40/66 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkejä juttuihin tästä murhasta? Kiitos!