Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
En oo ikin pessy alapäätäni.
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Stressivapaata ja rentouttavaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Osoittaakseni hallintaani muihin nähden suihkutiloissa kävelen sinne ylpeästi ja pidän katsekontaktin pesun yhteydessä. Muut katsovat pois ja minä puhdistun, yhtä ylpeästi riuhtaisen uimapuvun ylleni ja paukautan sen henkseleitä sanoen "Adios"
Tämä tapahtui siis miesten puolella? Meillä miehillä on koodina ettei katsota muniaan pesevää miestä silmiin, se katse ei ole mikään alfa-uroksen karjaisumainen haasto vaan kutsu telakoitumaan tai vielä johonkin häijympään toimintaan josta Raamatussa puhutaan sodomiana. Tai en tiedä, turunseudulla sanotaan tuon telakoitumisen olevan ihan ok poikain välistä kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden paras viestiketju tähän asti, huljuttelua, jalan nostoa ja puunaamista.
Vuoden paras jo vuodesta 2005.
Miehenä emme kyttää... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaakseni hallintaani muihin nähden suihkutiloissa kävelen sinne ylpeästi ja pidän katsekontaktin pesun yhteydessä. Muut katsovat pois ja minä puhdistun, yhtä ylpeästi riuhtaisen uimapuvun ylleni ja paukautan sen henkseleitä sanoen "Adios"
Tämä tapahtui siis miesten puolella? Meillä miehillä on koodina ettei katsota muniaan pesevää miestä silmiin, se katse ei ole mikään alfa-uroksen karjaisumainen haasto vaan kutsu telakoitumaan tai vielä johonkin häijympään toimintaan josta Raamatussa puhutaan sodomiana. Tai en tiedä, turunseudulla sanotaan tuon telakoitumisen olevan ihan ok poikain välistä kikkailua.
Pääsääntö on että vemputtelee itselleen al denten ennen suihkutiloihin siirtymistä.
T. ylälauteen mies
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntö on että vemputtelee itselleen al denten ennen suihkutiloihin siirtymistä.
T. ylälauteen mies
Ylälauteen mies kaipaa kyllä kai Thaimaasta ostettuja tai Kiinasta tilattuja erektiolääkkeitä pukukopissa edeltävästi otettavaksi.
Itse vedän esinahan taakse, otan peukalolla juustot ja kielellä lipaisen.. Sen jälkeen laitan shampoota terskan ympärille ja pesen.
Vierailija kirjoitti:
Miks suomalaiset naiset ei siisti alapään karvoitustusta? Monella ihan järkyttävä puska.
Minähän aloitan karvankasvua lisäävien shampoiden käytön jo pari kuukautta ennen uimahallireissua. On muuten tuuhea ja kiiltävä tuhero.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! Sä isket suihkun toosaas kiinni ja seuraava sun jälkeen tuleva pesee naamansa sen suihkun alla. Iljettävää.
Itse pesen toosan aina hinkkaamalla suihkun siihen kiinni uimahallissa, että irtoo liat sieltä, eikai kukaan tosissaan uimahallien suihkuissa kasvoja tai suutansa pese?
Vierailija kirjoitti:
Itse vedän esinahan taakse, otan peukalolla juustot ja kielellä lipaisen.. Sen jälkeen laitan shampoota terskan ympärille ja pesen.
Otetaan tuosta shampoo pois ja lisätään yliliikkuva selkä saadaan saunasolmu by Ior Bock. Tuon kun tekee aamuisin siinä on aamupala ja alapesu samassa.
Olen niin hyvin rintava, että kaikki toljottavat, kun pesen navassa asti roikkuvia uhkeita utareitani hyvin perusteellisesti. Ei alapääpesuni niinkään kiinnosta ketään, joten saan pestä sen ihan rauhassa. Mutta auta armias, kun huuhtelen mahtimeijereitäni, ei kestä kauaakaan, kun kaikki kyläläiset ovat vieressä katsomassa silmät pyöreinä ihastellen ja hämmentyen.
Pitänee jatkossa vähentää voihkimista, kun suoritan tätä tissinpesuoperaatiota. Ja pitää lasit päässä, etten mene vahingossa miesten puolelle!
Käytän ihonvärisiä pikkareita. Kukaan ei huomaa mitään, kun jää paikat puunaamatta.
Mie pesen pilini Domestoksella ja juuriharjalla, mut se kirvelee nin pirusti. Tulee puhdasta, joten Svante voi huuhdella kielellänsä loput. Ja sama toisinpäin.
Näin meillä Itiksen uimahallissa
Jalat leveästi harallaan seison suihkun alla ja toivon, että jokunen pisara valuu alapäähänkin. Pieni edestakainen liike lantiolla auttaa vähän, kyllä ne pisarat siitä valuu. Peppuvaon peseminen onkin jo vähän mutkikkaampi juttu, ettei kukaan luule, mitä tuokin hinkkaa takapuoltaan. Siksi pidän kädet suihkussa rehvakkaasti esillä tai korostetusti hieron niillä päänahkaa.
en pese ollenkaan. kun sitten joku huomauttaa siitä uimahallista, levitän värkin auki ja sanon, että pese sinä se, minua ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikin pessy alapäätäni.
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Stressivapaata ja rentouttavaa ajanvietettä.
Kannattaa ostaa uimahallikortti tätä varten. Pienellä sijoituksella saa huljuttaa fjöösaa ilman pelkoa vesivahingosta kotona. Jos olisin tämän tiennyt niin olisi säästynyt isot rahat.
Mulla on suihkumyssy. Ei tarvitse käyttää aikaa tuheron pesuun. Suihkumyssy tuheron päälle ja uikkarit koko komeuden päälle. Ai että on hyvä keksintö, me allasjuoksijat ollaan tämä keksitty jo aikaa sitten.
Jumaleisson sentään, että on aiheet palstalla vähissä, kun pitää vuodelta 2005 nostella ketju alapään pesemisestä ja palkita se oikein kruunulla. Eikö mitään muuta keskusteltavaa oikeasti ole, vai eikö vaan uskalleta antaa ihmisten keskustella uutisista? Hui, joku saattaisi jopa ajatella itse ja olla jotain mieltä jostain! Sensuuriin menee niin teiden ala-arvoinen kunnossapito tänä vuonna kuin tuholaistorjunta kerrostalossa. Huumori on nykyään näemmä myös pannassa.
Aikamoista paskaa on tämä palsta kyllä nykyään. Suosituimmissa ei yhtään ketjua, joka itseäni kiinnostaa millään tavalla. Joo, tiedän, menen jonnekin muualle lukemaan oikeasti kiinnostavaa sisältöä. Kuten on näköjään kaikki muutkin ihmiset, joilla on jotain mielenkiintoista annettavaa yleiselle keskustelulle. Kiitos.
Muija antoi käsihoidon jollain ihme vaseliinilla.. Tulin 3 kertaa kun pesin sen hallilla pois ennen altaaseen menoa...
Jos hyppää pommilla, voi painua vettä jopa flumppaan.