Minä laitantämän huomenna kevät ja yo juhliin, liian rohkea?
http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-600/monaco-dress-32132.j…
olen kokoa 167/52 joten kroppaa on. ja ikää alle 30
Kommentit (12)
en näe sitä vaatteena, joka on asianmukainen näihin juhliin. Minulle tulisi tunne, että olen väärässä paikassa.
vähän kuin menisit häihin valkoisessa iltapuvussa, yo juhlissa itse juhlakalu voisi pukeutua noin
jos olet itse ylioppilas tai koululainen, ihan ok, mutta jos et, niin sitten on noloa
Olen samaa mieltä mitä aiemmatkin.. Ei liian rohkea ole mielestäni avoimuudellaan tai lyhyydellään, mutta rohkea veto vieraan laittaa noin "juhlava". Ymmärtäisin sitten jos olet tosiaan se juhlien sankari. Mutta laita nyt ihmeessä silti kun olet noin hienon mekon ostanut. Älä ainakaan kaappiin kirppujen syötäväksi jätä. Ja sehän on vähän luonteestakin kiinni.. Itse en ole sen luonteinen että mekko minulle sopisi, mutta varmasti sinulle voi sopia. Ehkä se bolero tai jonkunlainen huivi tms voisi olla hyväksi. Ei ainakaan haitaksi! :)
mekossa muutama vuosi sitten yksissä yo-juhlissa. Kiersi ja kaarsi ukkomiehiä, vaikka suhteessa elävä äiti ihminen onkin. Ei oikein hyvää vaikutusta tehnyt itsestään miehillä tuollaisissa hepeneissä flirttaillessaan tehnyt. Tai kai se niihin miehiin teki vaikutuksen, mutta ei miesten vaimoihin kylläkään.
En tykkää, malli, väri ja tuo röpellys ei ole kaunista.
Voisin itsekin käyttää, vaikka yo-juhlissakin. Ei kai juhlavieraiden täydy pukautua jotenkin 'astetta vähemmän juhlavasti' kuin juhlakalun?!? Mistä löysit moisen ihanuuden?
pukeudun yo-juhliin vimpanpäälle. Onhan ne nyt yksi juhlavammista juhlista. En ymmärrä miten kuvan mekko olisi "liikaa".
Toi on aivan ihana bilemekko, mutta täysin mauton ja sopimaton yo-juhlan luonteiseen päivätilaisuuteen. Toki jos haluat tehdä itsestäsi horatsun, niin mikäs siinä.