Tyttökullat-sarjasta. Olivatko esiintyjät mielestäsi keski-ikäisiä vai "mummoja"?
Tuntui vähän oudolta kun luin wikipediasta että sarja "kertoo kolmesta temperamenttisesta keski-ikäisestä ja yhdestä kahdeksankymppisestä naisesta Miamissa. Sarjaa kuvattiin Yhdysvalloissa vuosina 1985–1992."
Itse kun mielestäni nuo kaikki oli "eläkeikäisiä", korkeintaan "Blanche" menisi keski-ikäisestä.
Yltääkö keski-ikä jo 70 vuoteen?
Kommentit (33)
Muut kuin Sophia. En mäkään olisi suoraan niitä keski-ikäisiksi sanonut, mutta miksi sitten?
35 - 45?
Nuo olivat tuossa sarjassa n 60v.
Itse mielsin että ovat n. 60-70-vuotiaita ja se äiti yli 80-vuotias.
silloin pidin heitä kyllä kaikkia mummoina. Ilmeisesti kolme päähenkilö kuitenkin olivat (ja esittivät) n. viisikymppisiä ja vain se yhden äiti (Sophie?) varsinaisesti kunnon mummo (8-kymppinen). Muistan kyllä ainakin sen pitkän naisen (oliko Dorothy?) käyneen töissä. Nythän tuo Blanchen esittäjä juuri kuoli eikä ollut kuollessaankaan vielä 80v, joten kyllä hän ainakin on ollut silloin 80-luvun alussa viisikymppinen.
58 v, kun sarja loppui, mutta ne muut oli tuolloin jo 69-70-vuotiaita. En mä kyllä mitenkään mieltänyt niitä viiskymppisiksi.
Siis oliko ne muka olevinaan vielä työelämässä? Miten en muista sellaista.... Seurasin kyllä sarjaa, mutta muistelen että ne olisivat kaikki olleet eläkkeellä kuitenkin jo? Siis yli 60 kaikki Blanchea lukuunottatta kumminkin.
voihan. Mites muut? Eikö tuo vanhin kuollut myös joku aika sitten? Ja Rosekin? Onko ketään enää elossa näistä naisista nyt?
harmaat hiukset ja mummomekot helmikoruineen.
Luulisi että stailaus olisi ollut nuorekkaampaa jos viisikymppisen roolia vetivät.
voihan. Mites muut? Eikö tuo vanhin kuollut myös joku aika sitten? Ja Rosekin? Onko ketään enää elossa näistä naisista nyt?
Minusta siinä sanottiin, että tyttökullista ainoa elossa oleva on Rosen näyttelijä.
"76-vuotias McClanahan kuoli torstaina aivoinfarktiin.
McClanahan näytteli 1980- ja 90-luvuilla kuvatussa sarjassa "hempukkamaista" Blanche Devereauxin roolia.
Tyttökullat-sarjan neljästä päänäyttelijästä elossa on enää 88-vuotias Betty White. Bea Arthur kuoli viime vuonna ja Estelle Getty vuonna 2008. "
harmaat hiukset ja mummomekot helmikoruineen. Luulisi että stailaus olisi ollut nuorekkaampaa jos viisikymppisen roolia vetivät.
80-luvun sarjoissa kolmekymppistenkin habitus oli nykymaailman mukaisesti mummomainen!
harmaat hiukset ja mummomekot helmikoruineen. Luulisi että stailaus olisi ollut nuorekkaampaa jos viisikymppisen roolia vetivät.
80-luvun sarjoissa kolmekymppistenkin habitus oli nykymaailman mukaisesti mummomainen!
80-luvulla oli toinen tyyli, ja silloin tosiaan nuoremmillakin oli jakkupukuja hameineen ja moni nykytyylin mukaan näytti koomiselta, kuin olisi isonsiskon vetimissä....
Tälleen just mun kaikki "aikuiset" sukulaiset pukeutuivat, ihan samalla lailla, vaikka olivat 40-60 silloin (ja joskus jopa nuoremmatkin, jopa reilut 30:st)http://static.iltalehti.fi/viihde/tyttokullatSTL_vi.jpg
oli niissä järjestötouhuissa ja Blanche siellä museossa.
Mulla on kolme tuotantokautta joita olen vastikään kattonut.
oli sitä yhtä lukuunottamatta keski-ikäisiä ja yhden äiti...