Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
Näkikö kukaan kun ostit ne Pilttipurkit kaupasta?
Jemmasitko ne vaunujen alaosaan?
Soivatko hälytysportit?
Tämä ketju vaan paranee vanhetessaan!!!
Itse söin Turussa 80-luvun lopulla Ruusunmarjasosetta. Hyvää oli!
anna vähän vinkkiä, ettei vain olisi ollut minun Ruusunmarjasoseeni?
Paljon pitää olla omaa rahaa, ettei tartte ottaa takaajia? Ja onks tasalyhenteinen laina vai annuiteetti parempi?
Me aateltiin ostaa kasviskalkkunapataa, mut olisko perunalihamuhennos kuitenkin parempaa, kun siinä olis palsternakkaa?
epäilinkin sitä, eikä naisen vaisto näissä pilttiasioissa kai koskaan petä. Mitä minä nyt teen, olen aivan sekaisin. Pitäisikö minun jättää se Piltti? Nytkin se on taas muka työmatkalla, ei vastannut kännykkäänkään, kun yritin soittaa. Neuvokaa siskot, mitä tehdä!!??
saunaseksiä ja sinä vain pelkäsit saavasi tikkuja polviin. Mutta se oli pelkkä seksisuhde. Jos yrittäisit avartaa maailmaasi, ehkä teillä olisi vielä mahdollisuus.
jolta ei soseet kesken putoile..
Hei kootaan tähän parhaat piltti-reseptit!!!
" Saatanan hyvä pilti, satanan hyvä piltti..." Niin ku ne lapset lällätti. Hihii
Voix pilttii kuumentaa mikrossa, vai tuleex siitä jotai niinku mikrosäteilyy!!!???
" Heipä hei!
Hyvää iltaa!
Luppakorva seikkailee taas.
Luppakorva-nimen sain,
korvani nääs lerputtaa.
Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kanssa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa."
. . . ja lopussa näin:
" Hyvää yötä PILTIT,
nalle silmät sulkee.
Lapsosista näkee nalle monta unta."
kun kuuli, että meidän piltit nukkuu 22-09, hän pistää piltit purkkiin tasan kello 19.30, ja kuulemma se uni on parempaa kello 20-24, niin ettö ne meidän piltit saa vain tunnin hyvää unta. toivottavasti ei ilmianna meitä piltinsuojeluviranomaisille.
Huolestuttaa vain, että voiko sitä pakastaa?
Ei oo ehkä kiva kun yksityisasioita retostellaan tällä palstalla.
Mun favorite on Paratiisisose, se on joteskin mukavan makea ja hyvän mallinen, jos vertaa esim. niihin 8 kk soseisiin, jotka on musta pikkasen liian tuhteja, sentään 200 g.