Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
mutta näin makeasti en ole nauranut pitkään aikaan, kyyneleet valuu silmistä :)
Joko sektioäidit on mollattu maanrakoon ja kestovaipat ylistetty taivaisiin?
On hetki vierähtänyt sitten viime käynnin =)
Todennäköisesti tulee vielä ADHD kaupanpäälliseksi. Eikä tule lentokapteenia vaan varastomies.
Vierailija:
Olen ostanut lähikaupasta jo kaikki sinikantiset. Jääkö traumoja?
Kiva nähdä taas teitä pilttejä pitkästä aikaa. Kuinka olette pääsiäisestä toipuneet? Täällä ihan maha pullottaa pilteistä, kun on tullut lomalla ahmittua. Onko muuten kauhee rikos asteikolla 1-10, kun oon ollut niin poikki, et meillä ihan sekaisin syöty puna- ja sinikantisia pilttejä. Siis mä oon ainaki yhden sinikantisen syöny ja mun mies on syöny ties kuin monta punakantista. Onko mieheni jotenkin ehkä pedofiili tai muuten pervo? Apua, onko muilla kokemuksia?
miten helpolla me purkkiruokaäidit päästään. Miehet oli kotona pilttien kanssa ja meillä ei ollut huono itsetunto yhtään. Muutenkin ollaan tosi itsenäisiä kun ei tarvitse mitään perunoita keitellä.
Piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti piltti mango vai aurinkoinen?
ps mä ostin mun piltille hienon golitsin ja liiftsihousut!!!
t: sectiolla cynnyttänty
Vierailija:
siis piltti purkin kansi ei ole mitenkään vaarallinen mun mielestä eihän se edes paina mitään juurikaan
Joku on tosiaan viettänyt av:llä koko illan luken ketjua ja ymmärtämättä Pilttipurkkikansien vaarallisuutta.
En mitenkään voi ymmärtää tälläisiä äitejä. Tuo äitihän voi pahoinpidellä lapsiaan Pilttipurkkien kansilla, hoitoon sanon minä
Niitä kannattaa laittaa huutonettiin myyntiin! Siellä saa ihan sika hinnat niistä. Mut seuraavalla kerralla kun löydät kannen. niin piilota se sun miehes jauhe liha pihviin (jossa päivämäärä on ainakin 3kk vanha) ja katso miten ilme muuttuu. Jos syö kakistelematta, niin tiedät että on jonkun muun pilttipurkilla käynyt, jos ihmettelee niin ehkä se on teidän kyttääjä-naapuri joka on sen kannen teille jättänyt pahat mielessään. Kostoksi voit rumpukuivata heidän pilttiensä Reimatekit.
Ja laitto toisen vaunuihin nukkumaan itkuhälyttimen kanssa. Eikö se tajua että se voi syttyä palamaan.